Glædelig mor´s dag til i skønne vidunderlige mødre, og vidunderlige håbefulde kommende mødre.
I er alle skønne mødre og skønne mom´s 2 be og jeg er sikker på at jeres børn elsker jer og sætter stor pris på det netop er jer der er deres mødre.
Tænk hvor stor jeres kærlighed er til jeres børn, og såtænk på hvor stor deres kærlighed er til jer. Hver gang de er kede, glade, stolte eller sure, så er det jer der er nr.1 for dem og jer de vil dele alle deres glæder og sorger med. Det er den største kærligheds erklæring.
Hver gang de ser jer når de vågner rækker de armene ud efter dig og hver gange de skal sove er du deres trygge base. Hvor er det fantastisk vi udfylder sådan et stort rum i deres hjerter.
til alle jer skønne mødre, jeg er sikker på hvis vores børn kunne ville de sige:
Mor, Rigtig glædelig mor´s dag, jeg elsker dig højt og sætter stor pris på alt du gør for mig

Rigtig god mor´s dag alle sammen, håber i nyder dagen og at i hele dagen går og glæder jer over jeres børns kærlighed til jer.

Kram Sarah
Anmeld