jeg vil bare lige sige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

oo

hej tøser...

jeg vil bare lige skrive herinde.... nogle gange får jeg et ønske om venskab på facebook fra nogle af jer, og jeg svarer som regel altid nej. det er meget meget få af pigerne herinde fra jeg har på min facebook og det er fordi det er mit helt private liv der er derinde, min familie og de allernærmeste. det er ikke fordi jeg ikke kan lide dem jeg siger nej til, det er bare fordi jeg gerne vil holde min facebook profil så stram som muligt, der bliver bl.a. lagt billeder ud af min familie og min niece en gang imellem og det er også af respekt for dem, at jeg ikke har andre end de aller-allernærmeste på facebookvennelisten.

nåh...jeg ville bare lige forklare det, for at der ikke sidder nogen derude og bliver stødt over at få et nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

msax

Hej Trine...

Jeg sidder næsten og føler at du undskylder for at takke nej tak - det skal du altså ikke. Det er meget forskelligt hvordan folk bruger facebook.

Jeg er en af dem der har fået et nej-tak, og det har jeg altså ikke tænkt over før du skrev "undskyld" herinde. Du er jo lige dejlig af den grund. Og fuld respekt for at "turde" sige nej tak og værne om sit private facebook.

SMIL fra Mette 27+4

Anmeld

9. maj 2010

oo

msax skriver:

Hej Trine...

Jeg sidder næsten og føler at du undskylder for at takke nej tak - det skal du altså ikke. Det er meget forskelligt hvordan folk bruger facebook.

Jeg er en af dem der har fået et nej-tak, og det har jeg altså ikke tænkt over før du skrev "undskyld" herinde. Du er jo lige dejlig af den grund. Og fuld respekt for at "turde" sige nej tak og værne om sit private facebook.

SMIL fra Mette 27+4

det er jeg glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.