Day birger lagersalg - fik fanme gjort gode køb!!! jubii;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
574 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

lisbethita

Hej piger!!!!

Jeg er nødt til at dele dette med jer!!! Kender I følelsen af at have gjort sig nogle gode kup... åhhh det føles så fedt! Måtte også stå lidt i kø. Havde min lille datter med hele vejen ;-)

ER DER ANDRE DER HAR VÆRET PÅ DAY UDSALG?

Købte FØLGENDE; 1 habitjakke, 4 tørklæder, 1lang sommerkjole, 1 lækker skjorte i lilla, 1 flot sort kort kjole, 1 top, 10 julekugler i lilla, 1 julesok til min datter. Tør sle ikke tænke på samlet nypris. Alene en af tørlæderne koster 800 i nypris og jakken 2500.  SAMLET LAGERSALGSPRIS..... 1645,-

GOD WEEKEN - kram fra en glad Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

lisbethita

UPS... der smuttede et bokstav!

GOD WEEKEND!!!!!!!

Anmeld

8. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
lisbethita skriver:

Hej piger!!!!

Jeg er nødt til at dele dette med jer!!! Kender I følelsen af at have gjort sig nogle gode kup... åhhh det føles så fedt! Måtte også stå lidt i kø. Havde min lille datter med hele vejen ;-)

ER DER ANDRE DER HAR VÆRET PÅ DAY UDSALG?

Købte FØLGENDE; 1 habitjakke, 4 tørklæder, 1lang sommerkjole, 1 lækker skjorte i lilla, 1 flot sort kort kjole, 1 top, 10 julekugler i lilla, 1 julesok til min datter. Tør sle ikke tænke på samlet nypris. Alene en af tørlæderne koster 800 i nypris og jakken 2500.  SAMLET LAGERSALGSPRIS..... 1645,-

GOD WEEKEN - kram fra en glad Lisbeth

Det er bare så fedt at gøre sådan nogle kup

Jeg regner med at smutte forbi børnebazar i morgen

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. maj 2010

lisbethita

s.tina skriver:

Det er bare så fedt at gøre sådan nogle kup

Jeg regner med at smutte forbi børnebazar i morgen

SEJT!!! Hvad er børnebazar for noget.... er det dét i KBH?? Så er jeg nemlig misundelig, hi hi....

Skriv hvad du får købt. Jeg vil gerne dele glæden med dig 

KRAM

Anmeld

8. maj 2010

numsefisk

lisbethita skriver:

SEJT!!! Hvad er børnebazar for noget.... er det dét i KBH?? Så er jeg nemlig misundelig, hi hi....

Skriv hvad du får købt. Jeg vil gerne dele glæden med dig 

KRAM

Ja det er i kbh.. HVor der både er nyt og brugt.. Plejer at være hyggeligt

Det kan du tro jeg vil.. Elsker denne tid, med alle de lagresalg der er.. Det er lykken

Anmeld

8. maj 2010

lisbethita

s.tina skriver:

Det kan du tro jeg vil.. Elsker denne tid, med alle de lagresalg der er.. Det er lykken

Jaaa det er det bedste. Gik glip af et, da jeg lige havde født!!! Jeg sendte manden, der under protester tog afsted. Han kom da hjem med noget, men bestemt ikke lige så gode køb som jeg ville have lavet. Det var ellers alt fra børnetøj til smykker og tøj til mor! 

Glæder mig meget til at høre din vurdering om børnebazaaren

SPÆNDENDE!!!! Kunsten er dog at gå kritisk igennem det man har valgt INDEN man betaler, så man ikke føler man har overkøbt. Det forsøger jeg aktid at gøre. Øv, at jeg ikke bor i kbh længere. Det er jo der alle lagersalgene er næsten...

GOOD LUCK I MORGEN!!!

Anmeld

9. maj 2010

lisbethita

s.tina skriver:

Fandt du noget godt i dag mon......?

Anmeld

9. maj 2010

numsefisk

Nej egentlig ikke.. Fandt en cool trøje til ham.. Og en kæmpe Giraf fra Idat som var udsolgt sidst jeg ville have den..

Så ikke det vilde, men en smadder hyggelig dag

Anmeld

9. maj 2010

lisbethita

s.tina skriver:

Nej egentlig ikke.. Fandt en cool trøje til ham.. Og en kæmpe Giraf fra Idat som var udsolgt sidst jeg ville have den..

Så ikke det vilde, men en smadder hyggelig dag

Lidt er jo bedre end ingenting ;-) Dejligt med giraffen!!! Fortsat god søndag! Kram Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.