Hjælp - er I søde at teste lidt? - snigkig på lidt nyt tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Skouboe

Jeg er i gang med at ændre nogle ting ved Daub Deluxe (flere billeder af hvert stykke tøj, differentierede priser mv.) og jeg har lige lagt et test album op.

Er I søde at prøve at kigge på det og komme med jeres feedback?

Jeg ved godt at teksten på nogle af billederne kolliderer med teksten i bunden - det bliver rettet, når den bliver offentliggjort.

http://www.daub-deluxe.dk/Bukser-test/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

msax

Jeg syntes det ser SUPER ud. Det er en god ide at man kan se tøjet både forfra og bagfra - det syntes jeg tit man mangler.

Også er det jo bare noget helt vildt lækkert tøj.

SMIL Mette 27+3

Anmeld

8. maj 2010

Ida.

Det ser supergodt ud - og så vidt jeg kan se fungerer alt med undtagelse af det med teksten - som du selv nævner. Og tøjet er som altid superfedt!!

Anmeld

8. maj 2010

Skouboe

Det er ikke forvirrende at navigere rundt? At komme fra det ene par bukser til det andet?

Anmeld

8. maj 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Det er ikke forvirrende at navigere rundt? At komme fra det ene par bukser til det andet?

Jeg forventede lidt, at da billederne af det første par bukser var færidge, at jeg så automatisk ville komme videre til det næste par bukser i rækken - hvis du forstår? - men da jeg fandt ud af, at jeg ikke kom det, så synes jeg egentlig det virkede helt naturligt at gå tilbage....for overskuelighedens skyld ville det måske være godt med en "tilbage til "bukser" - "tilbage til oversigten"-knap???

Anmeld

8. maj 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Jeg forventede lidt, at da billederne af det første par bukser var færidge, at jeg så automatisk ville komme videre til det næste par bukser i rækken - hvis du forstår? - men da jeg fandt ud af, at jeg ikke kom det, så synes jeg egentlig det virkede helt naturligt at gå tilbage....for overskuelighedens skyld ville det måske være godt med en "tilbage til "bukser" - "tilbage til oversigten"-knap???

Det er der faktisk - overskrifterne er interaktive... hvis du klikker på "Bukser - Test" kommer du til oversigten og hvis du klikker på "Home" kommer du til Daub Deluxe.

Den eneste måde at få dem til at komme efter hinanden, er at lægge alle billederne efter hinanden - og så er man nødt til at bladre dem alle sammen igennem for at komme til et bestemt par, istedet for som nu at de er inddelt på de forskellige par bukser.

Anmeld

8. maj 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Det er der faktisk - overskrifterne er interaktive... hvis du klikker på "Bukser - Test" kommer du til oversigten og hvis du klikker på "Home" kommer du til Daub Deluxe.

Den eneste måde at få dem til at komme efter hinanden, er at lægge alle billederne efter hinanden - og så er man nødt til at bladre dem alle sammen igennem for at komme til et bestemt par, istedet for som nu at de er inddelt på de forskellige par bukser.

Ja det tænkte jeg nok...og fandt også ud af at klikke på overskrifterne....men jeg er også selv vant til at lave hjemmesider, så jeg ved ikke, om det er fordi jeg kender til det der med "brødkrummer" eller om andre også ville tænke sådan...? Derfor mit forslag men det andet funger altså også...

Anmeld

8. maj 2010

JustAnotherName

Jeg synes det var nemt at hitte rundt i, og dejligt med mulighed for at se tøjet både forfra, bagfra og tæt på.

Så bestemt  herfra.

Jeg kan dog godt se pointen i det, som Ida skriver.
Det er sådan helt generelt, at det kunne være godt, hvis det var nemmere at komme "ud" af den kategori/vare som man er gået ind under. Både fra bukser til bukser i samme kategori, men egentlig også fra bukser til kjoler, hvis man gerne vil ud i hovedmenuen/forsiden igen
....eller også har jeg bare været fjumset de gange, hvor jeg har besøgt siden. For der har jeg nemlig ikke rigtigt kunne gå fra et til noget andet?!

Men "tilbage pilen" er jo altid en løsning.
Og det fungerer fint. Det er kun småting, som ville gøre det endnu mere simpelt og nemt, at zappe rundt derinde, som KUNNE være en mulighed. Men det fungerer, og jeg synes det er et godt tiltag med flere billeder til hver vare.

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

Jeg synes det er rigtig godt, at man kan se tøjet fra flere vinkler, og at man kan se detaljerne. Så fra mig.

Anmeld

9. maj 2010

sarahb

synes det ser super godt ud, varene er meget lig min mors og søsters og de sprøjter deres vare ud. Så go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.