Min første skokage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Nemesis

og skoen har virkelig drillet mig! Den blev ikke helt tør, så den blev transporteret med understøtten på og billederne er derfor også taget med den ..bagremmen blev noget møg og ville ikke stå. Den skal helt klart laves anderledes næste gang, men sådan er det jo, man lærer hen ad vejen.

Rullen til borten ville heller ikke som jeg ville og ja dette var en kage med modstand.

Fødselsdags"barnet" blev dog super glad og synes den var "over blæret" så den blev da godkendt.

Fyldet er hyldeblomstmousse og hvid chokolade creme (den var bare helt syndig lækker)

:-) Sisse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Dot D

ladydan1 skriver:

og skoen har virkelig drillet mig! Den blev ikke helt tør, så den blev transporteret med understøtten på og billederne er derfor også taget med den ..bagremmen blev noget møg og ville ikke stå. Den skal helt klart laves anderledes næste gang, men sådan er det jo, man lærer hen ad vejen.

Rullen til borten ville heller ikke som jeg ville og ja dette var en kage med modstand.

Fødselsdags"barnet" blev dog super glad og synes den var "over blæret" så den blev da godkendt.

Fyldet er hyldeblomstmousse og hvid chokolade creme (den var bare helt syndig lækker)

Den blev da rigtig god, og rart at drage sig nogle erfaringer til næste gang

Anmeld

8. maj 2010

Trolde_mor

Hold op hvor blev den flot!

Kan helt klart godt forstå hun syntes den var 'overblæret'

Anmeld

8. maj 2010

3rollinger

Den er da super gennemfoert, Sisse. Kan godt forstaa at foedselsdagsbarnet blev glad for den.

Aergeligt med tidsplanen for skoen, men bortset fra det er skoen da vildt flot.

Anmeld

8. maj 2010

Lone Jakobsen

synes da bare den er rigtig flot

Anmeld

8. maj 2010

Susan1978

Den er sgu da skide flot, hvor er det synd den ik ville tørre ordentligt - min sko var jo faktisk meget lidt køn ved siden af din hé hé

Anmeld

9. maj 2010

Nemesis

:-) Jeg takker for alle de, men kan nu godt mærke at det irriterer mig med skoen, så kommer nok til at lave en ny en snart.

Jeg har dog lige en navngivningskage først og belært af erfaring må jeg hellere igang med de sko i god tid :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.