Läckberg-film...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Kloster

Hej.

Jeg var lige oppe og leje en film i aften, så så jeg, at der er lavet film over Camilla Läckberg's romaner.

Jeg har læst dem alle og er igang med den sidste og jeg er stor fan af hendes bøger. Men er det dumt at se filmene så??

Så kune Ulykkefuglen og Stenhuggeren på dvd. Er de to første ikke kommet på film. Og nogen der evt ved, hvor jeg kan finde dem??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Jordbærpigen

Hej.

Jeg var lige oppe og leje en film i aften, så så jeg, at der er lavet film over Camilla Läckberg's romaner.

Jeg har læst dem alle og er igang med den sidste og jeg er stor fan af hendes bøger. Men er det dumt at se filmene så??

Så kune Ulykkefuglen og Stenhuggeren på dvd. Er de to første ikke kommet på film. Og nogen der evt ved, hvor jeg kan finde dem??

VH Kloster

Hvis det er dem som DR viste.. Personligt synes jeg nemlig, at de ikke var specielt gode i forhold til bøgerne. Men det er jo smag og behag

Anmeld

8. maj 2010

Stumpen

Jeg så serierne for nylig og nu har jeg spildt pange på dem, men vil ikke anbefale andre at gøre det...

Anmeld

8. maj 2010

4kløver

Må nok også sige at jeg blev skuffet..

Anmeld

8. maj 2010

Sofia

Jeg var også skuffet - så lidt af isprinsessen da den kørte på tv.. kan ikke anbefales. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.