~~M.Nielsen~~ skriver:
Jeg har haft det sådan siden uge 35+ ca.. Men det er gradvist blevet mere her i løbet af de sidste par uger..
- og mere og mere for hver dag der går!
jo det er rigtig dejligt, men jeg synes nu alligevel ugerne indtil nu er gået meget hurtige.. -Hvilken jo kun er dejligt..
du har da heller ikke så lang tid endnu.. . Er i ved at være klar med det hele?
Rart at høre, synes også de sidste to- tre måneder er gået rimelig hurtig, men jeg har så også haft en del at se til med skolen. Synes bare altid folk snakker om, at den sidste måned eller to, er de længste.. Men jeg glæder mig godt nok også nu, så tænker da også lidt mere på babyens ankomst.
Ja vi er ved at være klar, vi har faktisk vasket alt tøjet og lagt det ind i skabet, værelset og pusletingene mm. står klar
Det eneste jeg gerne vil have købt inden, er et aktivitetstæppe og lidt mere tøj i 56, som jeg næsten ikke har fået købt.. Hvad med dig, har du alt klar? Det kan jo ske når som helst for dig
Jeg har spurgt jordmoderen om jeg må gå på trapper mm. i uge 38 for at prøve at fremkalde fødslen - og det må jeg gerne.. Hun sagde at det var bevist, at sperm har en blødgørende effekt i livmoderen, så det muligvis kan fremkalde en fødsel
Anmeld