Oplever i også det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Liljesilas

Jeg skal bare lige høre om i oplever det på samme måde

Bette manden trygger nede i underlivet, og det bliver værer og værer for hver dag næsten. Når jeg går føles det som om han er på vej ud af mig, fordi det trygger så meget for neden. Når jeg sidder/ligger føles det lidt på samme måde, men der kommer også smerter med ind imellem (som om en kniv stikker op i en.)

Hilsen maya som er i uge 35 - og glæder sig til hans ankomst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Bare mig..

Ja, det oplever jeg også en gang imellem Tror det er meget normalt her i slutningen!

Marikka, 39+2.

Anmeld

8. maj 2010

Liljesilas

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det oplever jeg også en gang imellem Tror det er meget normalt her i slutningen!

Marikka, 39+2.

Okay godt, hvor længe har du haft det sådan? Du er godt nok tæt på nu  Er det ikke skønt?

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

mayapigen skriver:

Okay godt, hvor længe har du haft det sådan? Du er godt nok tæt på nu  Er det ikke skønt?

Jeg har haft det sådan siden uge 35+ ca.. Men det er gradvist blevet mere her i løbet af de sidste par uger.. - og mere og mere for hver dag der går!

jo det er rigtig dejligt, men jeg synes nu alligevel ugerne indtil nu er gået meget hurtige.. -Hvilken jo kun er dejligt.. du har da heller ikke så lang tid endnu.. . Er i ved at være klar med det hele?

Anmeld

8. maj 2010

Liljesilas

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har haft det sådan siden uge 35+ ca.. Men det er gradvist blevet mere her i løbet af de sidste par uger.. - og mere og mere for hver dag der går!

jo det er rigtig dejligt, men jeg synes nu alligevel ugerne indtil nu er gået meget hurtige.. -Hvilken jo kun er dejligt.. du har da heller ikke så lang tid endnu.. . Er i ved at være klar med det hele?

Rart at høre, synes også de sidste to- tre måneder er gået rimelig hurtig, men jeg har så også haft en del at se til med skolen. Synes bare altid folk snakker om, at den sidste måned eller to, er de længste.. Men jeg glæder mig godt nok også nu, så tænker da også lidt mere på babyens ankomst.

Ja vi er ved at være klar, vi har faktisk vasket alt tøjet og lagt det ind i skabet, værelset og pusletingene mm. står klar Det eneste jeg gerne vil have købt inden, er et aktivitetstæppe og lidt mere tøj i 56, som jeg næsten ikke har fået købt.. Hvad med dig, har du alt klar? Det kan jo ske når som helst for dig Jeg har spurgt jordmoderen om jeg må gå på trapper mm. i uge 38 for at prøve at fremkalde fødslen - og det må jeg gerne.. Hun sagde at det var bevist, at sperm har en blødgørende effekt i livmoderen, så det muligvis kan fremkalde en fødsel

Anmeld

8. maj 2010

Pige2009

Ja, det mærker de fleste, for jo tættere på fødslen kommer, desto mere møver baby sig ned i bækkenet, og det kan gøre nas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.