Så er det forhåbentlig ikke imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Chalala85

at rødby vil melde sin ankomst... Jeg har heldigvis ingen symptomer endnu på at den skal på besøg men man kan aldrig vide

Kan nu godt mærke sommerfuglene i maven denne gang.. tænk hvis nu det er nu.. tænk hvis det ikke er, så er jeg sikker på det bliver inden sommeren hehe Jeg skal jo holde modet oppe ik.

Nåh det var egenlig bare for lige at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

AnneBJ

Håber ikke du får besøg Dejligt at du holder modet oppe - hvor længe har I forsøgt?

Anmeld

8. maj 2010

blomst84

Du ved jeg krydser søde  håber den er der denne gang 

Anmeld

8. maj 2010

Chalala85

AnneBJ skriver:

Håber ikke du får besøg Dejligt at du holder modet oppe - hvor længe har I forsøgt?

Jeg havde en SA i Fed så siden der. Man skal have modet oppe ellers så tror jeg slet ikke på det lykkes

Anmeld

8. maj 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Du ved jeg krydser søde  håber den er der denne gang 

Tak søde pige, jeg krydser bestemt også for jer! Nu må vi da have lov til at nyde og blive ved med at nyde det fuldt ud

Anmeld

8. maj 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

Tak søde pige, jeg krydser bestemt også for jer! Nu må vi da have lov til at nyde og blive ved med at nyde det fuldt ud

Ja sys godt nok vi har brug for held og lykke  men som du skriver bare man har håbet så skal det nok lykkedes

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

for jer!

Håber for jer, at Rødby holder sig væk

Anmeld

8. maj 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Ja sys godt nok vi har brug for held og lykke  men som du skriver bare man har håbet så skal det nok lykkedes

Nemlig sweetie

Anmeld

8. maj 2010

Chalala85

~~M.Nielsen~~ skriver:

for jer!

Håber for jer, at Rødby holder sig væk

Tak søde pige, nu må vi snart overtage din plads som gravid nu du snart skal være mor

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

Chalala85 skriver:

Tak søde pige, nu må vi snart overtage din plads som gravid nu du snart skal være mor

Ja, det må i hellere end gerne.. Nogen skal jo være gravide.. - og det må være jeres tur nu.. - Pladsen er i hvertfald fri lige om lidt, og gerne inden et par dage! Så held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.