Niv i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

AnneBJ

Uha, min kæreste sagde i går, at hans mavefornemmelse var rigtig god ifht. graviditet. Han har 3 gange (3!!) haft en fornemmelse af, at folk omkring os var gravide, uden at han kender dem vildt godt! - Lidt vildt hvis han (forhåbentlig) også har ret denne gang

Nåh, til mit spørgsmål. Har læst, at flere havde niv i underlivet nogle dage før de kunne test positiv. Blev de niv ved? Eller var de der bare engang imellem, for så at gå helt væk, som i mit tilfælde?

Jeg har haft rigtig, rigtig ondt i mit underliv, i ca. et døgn, hvor jeg forventede min ægløsning. Der kom aldrig noget ægløsningsudflåd, og smerterne gik fuldstændig over, ligeså pludseligt som de var kommet. Så gik der en uges tid eller lignende, og jeg begyndte at føle de der små niv. Ikke noget der gør ondt, eller er ubehageligt, men som sidder mest til venstre, mellem navle og skamben.

Beklager jeg ikke er så god til at fatte mig i korthed Håber bare virkelig der er en bebs til os, i denne omgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Miia90

Jeg for jer

Kram Mia

Anmeld

8. maj 2010

AnneBJ

Tak

Anmeld

8. maj 2010

mettenoah

Spændende

Jamen det kan jo sagtens være den øget blodgennemstrømning og måske ægget som sætter sig fast, at du kan mærke.

Pøj pøj

Anmeld

8. maj 2010

AnneBJ

Ih det håber jeg

Tak for

Anmeld

8. maj 2010

blomst84

Det kan sagtens være det du kan mærke  hvornår kan du teste? jeg plejer at have niv en uge op til test-dag....

Anmeld

8. maj 2010

AnneBJ

Jeg ved det faktisk ikke 100% fordi jeg ikke har haft to cykli med ens længde. Den har svinget mellem 26 og 31 dage.. Jeg testede i morges - kunne ikke lade være, og er på 24. dag. Der var INTET - men det havde jeg nu heller ikke regnet med Så jeg tester engang i kr. himmelfartsferien regner jeg med..

Anmeld

8. maj 2010

AnneBJ

Og tak for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.