Hæmorider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej piger, 

er anonym da det er lidt af et følsomt emne for mig, men sagen er den at jeg idag efter afføring kunne mærke det svir helt vildt i enden .. Så for en god ordens skyld kiggede jeg lige efter og ganske grimme som de er, sidder der 3 hæmorider.. Er det nogle der går væk af sig selv eller skal man i behandling ? Vil gerne have dem væk inden jeg skal føde for kunne forstille mig det gør rigtigt nas med sådan nogle bæster .. Nogle erfaringer ? 

Knus hende som går som en der har fået den i numsen hehe.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Lise

Hej du,

Følsomt emne ja - men heeelt normalt (trust me, I know!!! )

Jeg vil råde dig til at få det behandlet med det samme. Desværre er der vist ikke noget der kan tricke et par hæmorider som en fødsel kan, så du kan nok forvente at de kommer tilbage med fuld styrke  

Hilsen Lise - der knap kunne sidde den første uge efter begge fødsler (må jeg på det kraftigste anbefale stikpillerne)

Anmeld

8. maj 2010

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Hej du,

Følsomt emne ja - men heeelt normalt (trust me, I know!!! )

Jeg vil råde dig til at få det behandlet med det samme. Desværre er der vist ikke noget der kan tricke et par hæmorider som en fødsel kan, så du kan nok forvente at de kommer tilbage med fuld styrke  

Hilsen Lise - der knap kunne sidde den første uge efter begge fødsler (må jeg på det kraftigste anbefale stikpillerne)

Tak for svar ! 

Skal man til lægen før man kan komme i behandling eller er det bare lige et smut til apoteket ? 

Anmeld

8. maj 2010

Lise

Anonym skriver:

Tak for svar ! 

Skal man til lægen før man kan komme i behandling eller er det bare lige et smut til apoteket ? 

Du skal have en recept fra lægen. Jeg ringede bare derop og fik dem til at sende recepten til apoteket, så jeg var fri for at min læge skulle til at kigge på skaderne

Anmeld

8. maj 2010

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Du skal have en recept fra lægen. Jeg ringede bare derop og fik dem til at sende recepten til apoteket, så jeg var fri for at min læge skulle til at kigge på skaderne

ohh goood så må jeg vente helt til på mandag.. læste noget om man kan trykke dem ind igen og så skulle de forsvinde ?

Anmeld

8. maj 2010

Mutti2B

Du kan prøve at ringe til vagtlægen og høre om han vil udskrive en recept, hvis det slet ikke er til at holde ud.

Hvis du "skubber dem op igen" forsvinder de ikke. Næ nej, de "kigger forbi" når der kommer tryk på igen

Anmeld

8. maj 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Du kan prøve at ringe til vagtlægen og høre om han vil udskrive en recept, hvis det slet ikke er til at holde ud.

Hvis du "skubber dem op igen" forsvinder de ikke. Næ nej, de "kigger forbi" når der kommer tryk på igen

Har lige ringet og de vil ikke udskrive en recept fordi jeg er gravid ? .. "Det er ikke noget at gøre før du har født".. 

Anmeld

8. maj 2010

Lise

Anonym skriver:

Har lige ringet og de vil ikke udskrive en recept fordi jeg er gravid ? .. "Det er ikke noget at gøre før du har født".. 

Jeg har været i behandling under begge mine graviditeter - og bagefter mens jeg har ammet... Der står på sedlen indeni man ikke skal bruge det med mindre man har aftalt det med læge, men de udleverer behandlingen på barselsgangen (i hvert fald på Hvidovre).

Anmeld

8. maj 2010

Muffinmus

ja, vil da også vove at påsrtå at gravide plejer at blive behandlet for det:-)

Men igen, de kommer itlbage på fuld hammer og med ekstra styrke og str når du føder, fordi trykket på endeatrmen er så enorm:-) Rigtig møg, men sådan er det jo bare at være gravid for de fleste:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.