luca's private leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Milka

damen ordner tøj ... hiver det ud af skabet og nærstuderer hver enkelt del meget nøje. så putter hun det hele ind i skabene på legekøkkenet. ellers tager hun det på hovedet (tror hun prøver at tage det på) og kravler rundt med det, ofte uden at kunne se noget. og når hun kommer gående skal hun helst have et stykke tøj i hånden (eller på hovedet). hun kan bruge rigtig meget tid på det her og man må helst ikke forstyrre hende!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

msax

Hvor er hun SKØN...

Mille har det lidt lige sådan med skabet med gryder og de tre skuffer hun må tømme i køkkenet.

Jeg tror det er noget med at tage ting ud og komme ting ind igen.

SMIL Mette 27+3

Anmeld

8. maj 2010

Milka

msax skriver:

Hvor er hun SKØN...

Mille har det lidt lige sådan med skabet med gryder og de tre skuffer hun må tømme i køkkenet.

Jeg tror det er noget med at tage ting ud og komme ting ind igen.

SMIL Mette 27+3

det er næsten som om hun prøver at organisere ting på en meget rodet facon men det der med at kravle med noget for øjnene forstår jeg ikke helt!

Anmeld

8. maj 2010

msax

Milka skriver:

det er næsten som om hun prøver at organisere ting på en meget rodet facon men det der med at kravle med noget for øjnene forstår jeg ikke helt!

altså så længe der er styr på hvor hvad er henne, så er det jo ikke rod

og det med noget for øjnene opdager hun nok kan gøre temmelig ondt - også stopper det vel ligeså langsomt.

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

Hold kæft hvor er hun altså lækker, Camilla..... ........den nye Carrie Bradshaw. Hun bliver nok mode ekspert, eller et eller andet i den boldgade.

Hvad med Bille?? Har hun ingen interesse i tøjet??

Anmeld

8. maj 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Hold kæft hvor er hun altså lækker, Camilla..... ........den nye Carrie Bradshaw. Hun bliver nok mode ekspert, eller et eller andet i den boldgade.

Hvad med Bille?? Har hun ingen interesse i tøjet??

bille leger lidt med nogengange men gider det ikke rigtigt

luca's far er helt overdrevet tøjinteresseret (det er hendes mor absolut ikke!); måske det er totalt arveligt og viser sig allerede i en alder af 14 mdr

Anmeld

9. maj 2010

JustAnotherName

Haha, sikke en sjov leg. Fedt at hun er så undersøgende og opfindsom.
Hun er dælme kær. Ja, det er Lilja skam også. Du har et par fantastiske piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.