Afrikansk Løvehund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Joan ( Smallie )

Nogen der kender noget til sådan en hund? Har læst mig frem til at det skulle være en rigtig god familie hund og så skulle den være god til lydighed også. Men vil lige høre om der er nogen af jer der kender noget til sådan en hund for så vil jeg da gerne høre lidt om det. Min dejlig schæfer hund bliver 7 år i morgen og han holder ikke evigt desværre:'( og vi skal bare have hund, jeg kan slet ikke leve uden. Men vi er enig om at det ikke skal være en schæfer næste gang for vi er bange for at sammenligne de 2 hunde og det vil jo ikke være fair for den nye hund. Og har så kigget lidt på den her hund og syntes det er en pæn hund og det lyder til den har nogen gode egenskaber, som ville falde ret godt til i vores hjem. Jeg vil gerne gå til lydighed og manden vil gerne gå spor med den og så skal den jo være glad for børn også, da vi regner med at vi snart skal have en mere Ellers vil jeg meget gerne høre forslag fra jer allesammen Krams Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

82Miraklet

Hej Joan

Har et vennepar der har en, og det er bare verdens mest lækre hund, den er meget et i sig selv og utrolig kærlig og venlig... Den skal dog aktiveres pænt, men det skal alle hunde jo for at have det godt !!

Har kun gode ting at sige om den race... så lækker så lækker og er helt vild med dens kendetegn på ryggen..

(H)

Anmeld

10. juni 2008

Joan ( Smallie )

Maria82 skriver:

Hej Joan

Har et vennepar der har en, og det er bare verdens mest lækre hund, den er meget et i sig selv og utrolig kærlig og venlig... Den skal dog aktiveres pænt, men det skal alle hunde jo for at have det godt !!

Har kun gode ting at sige om den race... så lækker så lækker og er helt vild med dens kendetegn på ryggen..

(H)

Ja var jo også en af de ting jeg faldt for;)
Og så har de et vildt sødt hovede.

Men vi bor ude på landet med en have på 3000kvm tror du ikke lige det går?

Anmeld

10. juni 2008

82Miraklet

Jo det tror jeg bestemt..

ellers kan jeg også varmt anbefale Broholmeren også en utrolig dejlig rar og rolig kærlig hund, har selv haft 2...

(H)

Anmeld

10. juni 2008

Joan ( Smallie )

Hvad er det for en hund?? Kender jeg ikke

Anmeld

10. juni 2008

82Miraklet

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvad er det for en hund?? Kender jeg ikke

En meget gammel dansk race som har været meget tæt på at uddø... Jeg vil bestemt anbefale dig at læse om racen... den er super skøn og rigtig god familiehund..

http://www.hundeinfo.dk/Hunderacer/B/Broholmer/

læs evt dette link..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.