Sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Pia

JEg bruger mam sutter til min datter..
Jeg bruger dem hvor selve sutte stykket er i det der hedder silk teat..
Nu er jeg komme i tvivl om man skal skifte over til dem der hedder Latex, nu hvor hun har fået tænder??
Nogle der har forstand på det??

Mener og have læst engang at de kan bide hul på dem der er at silk teat når de har fået tænder, men kan ikke huske hvor jeg læste det..

Nogle kloge kvinder der ved noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

L-Mortil3

Pia skriver:

JEg bruger mam sutter til min datter..
Jeg bruger dem hvor selve sutte stykket er i det der hedder silk teat..
Nu er jeg komme i tvivl om man skal skifte over til dem der hedder Latex, nu hvor hun har fået tænder??
Nogle der har forstand på det??

Mener og have læst engang at de kan bide hul på dem der er at silk teat når de har fået tænder, men kan ikke huske hvor jeg læste det..

Nogle kloge kvinder der ved noget??

Jeg ved det desværre ikke, Liam har nogle MAM silk teats og han har jo fået en bis eller 2, han kan godt gnave hul på dem, men det kan han altså også i latex sutten...

Jeg har ikk erigtig kunne finde noget på google eller på MAM's side om det, så mon ikke det er ligemeget hvilken du bruger?

Anmeld

8. maj 2010

Noah08

Latex er klart det stærkeste når de får tænder. Nogen firmaer laver kun silikone sutter, og holder på de er mere hygiejniske, og siger de har lavet silikonen stærkere. Jeg har selv brugt avent og de er i silikone, og min søn bider konstant hul i dem så det er en dyr fornøjelse. Men det er jo forskelligt fra barn til barn. Men fortryder lidt jeg ik har valgt latex fra start for dem vil han ikke bruge længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.