En dame med sine egne meninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

TbCp

Nu er det, forhåbentlig, snart ved at være sandaltid.

Jeg har fået et par fine Primigi sandaler fra min søster, brugt få gange til min nevø, som jeg ville bruge til Liva.

Tror i at damen vil have dem på!?! Nej nej...
Ved i hvad hun siger?!

"De er ikke seje!" Hahahaha dumme unge!

Nå men nu har jeg så købt to par andre sandaler til hende i guld i stedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

anna-jonas

That's my girl...................!!!Der er jo noget der hedder tøselus og drengelus, og de udtryk skal du nok komme til at stifte bekendtskab med, når Liva starter i BH. Så guldsandaler er HOT, drengesandaler er NOT.

Anmeld

8. maj 2010

oo

woooow hvor er det vildt de har så stærke meninger så tidligt!!

Anmeld

8. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Nu er det, forhåbentlig, snart ved at være sandaltid.

Jeg har fået et par fine Primigi sandaler fra min søster, brugt få gange til min nevø, som jeg ville bruge til Liva.

Tror i at damen vil have dem på!?! Nej nej...
Ved i hvad hun siger?!

"De er ikke seje!" Hahahaha dumme unge!

Nå men nu har jeg så købt to par andre sandaler til hende i guld i stedet for

Ha ha ha... Næ nej! Man skal ikk finde sig i hvad som helst

Nikoline vil simpelthen have den der kjole på hele tiden! Den jeg købte af dig... Hvis hun finder den, så SKAL den på... Ellers bliver damen blåviolet!

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

Ha ha ha... Næ nej! Man skal ikk finde sig i hvad som helst

Nikoline vil simpelthen have den der kjole på hele tiden! Den jeg købte af dig... Hvis hun finder den, så SKAL den på... Ellers bliver damen blåviolet!

Arhhh hvor godt

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

That's my girl...................!!!Der er jo noget der hedder tøselus og drengelus, og de udtryk skal du nok komme til at stifte bekendtskab med, når Liva starter i BH. Så guldsandaler er HOT, drengesandaler er NOT.

Det bliver spændende

Og jeg havde sagt, inden Liva kom, at blev det en pige skulle hun ihvertfald ikke være sådan en lyserød, guldglimmer prinsesse....
Hmmm

Anmeld

8. maj 2010

JustAnotherName

Hun er satme sjov. Det er så skægt, at de kommer med sådanne udtalelser og siger en masse ting, hvor man bare står og mister mæglet som forældre....hehe. De ved nok hvad de vil og ikke vil nu!

Igår aftes spurgte jeg Bianca, da vi hyggede til disneysjov og hun var kommet i nattøj, om ikke hun ville sidde lidt hos mig og hygge. "Nej, mig putter hos far" var hendes svar - og det var jo fair nok.
Da det så blev tid til at skulle i seng, så blev tøsen opfindsom, og lagde sig kælent ind til mig "Ahh..NU mig hygge hos mor" ....hahaha. Hun havde lige luret sig en mulighed for at undgå sin sengetid. Men den gik dog ikke ret længe 

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hun er satme sjov. Det er så skægt, at de kommer med sådanne udtalelser og siger en masse ting, hvor man bare står og mister mæglet som forældre....hehe. De ved nok hvad de vil og ikke vil nu!

Igår aftes spurgte jeg Bianca, da vi hyggede til disneysjov og hun var kommet i nattøj, om ikke hun ville sidde lidt hos mig og hygge. "Nej, mig putter hos far" var hendes svar - og det var jo fair nok.
Da det så blev tid til at skulle i seng, så blev tøsen opfindsom, og lagde sig kælent ind til mig "Ahh..NU mig hygge hos mor" ....hahaha. Hun havde lige luret sig en mulighed for at undgå sin sengetid. Men den gik dog ikke ret længe 

Hihihihih det var ellers helt godt fundt på

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

Haha, hun har da helt styr på, hvad hun vil være med til og hvad hun ikke vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.