Jeg er bekymret for Emmas fødder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Bondepigen

Jeg håber altså virkelig ikke, at hun risikerer at skulle have gjort noget ved hendes fødder osse...

Men jeg har lagt mærke til, at hun går på indersiden af fødderne, helt vildt faktisk. Det ser nærmest ud til at hun går på en knogle inde i svangen. Det ser rigtig ubehageligt ud, men det virker ikke til at det gør ondt.

Jeg lagde mærke til, mens hun var i gips, at hendes fødder osse vendte ret meget ud til siden, men tænkte at det sikkert bare var fordi, at hun jo ikke rigtigt kunne gøre andet, når hun lå på maven..men jeg er ikke længere så sikker på det.

Jeg har fået en tid ved lægen d. 17. maj, og jeg håber bare ikke der er noget galt med fusserne... Det kan jeg næsten ikke bære at tænke på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Jeg håber altså virkelig ikke, at hun risikerer at skulle have gjort noget ved hendes fødder osse...

Men jeg har lagt mærke til, at hun går på indersiden af fødderne, helt vildt faktisk. Det ser nærmest ud til at hun går på en knogle inde i svangen. Det ser rigtig ubehageligt ud, men det virker ikke til at det gør ondt.

Jeg lagde mærke til, mens hun var i gips, at hendes fødder osse vendte ret meget ud til siden, men tænkte at det sikkert bare var fordi, at hun jo ikke rigtigt kunne gøre andet, når hun lå på maven..men jeg er ikke længere så sikker på det.

Jeg har fået en tid ved lægen d. 17. maj, og jeg håber bare ikke der er noget galt med fusserne... Det kan jeg næsten ikke bære at tænke på...

Nej for pokker det kan jeg godt forstå du bliver bekymret over, hun har allerede været igenne så meget, så det ville da slet ikke være til at bære

Håber for jer at det ikke er noget, at hun måske bare skal have specielle sko eller lign. for at rette det lidt op

Anmeld

8. maj 2010

Milka

bondepigen skriver:

hmm, jeg har lige læst noget om det der et eller andet sted!! men hvor? jeg går lige i tænketanken og ser om jeg kan komme i tanke om det ...

Anmeld

8. maj 2010

oo

aj altså det er ikke til at bære hvis hun skal mere igennem nu

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

Jamen, tror du ikke de havde opdaget det, hvis hendes fødder vendte "forkert"?.....................hun er jo blevet undersøgt på kryds og tværs i bentøjet, da hun skulle i gips.

Håber dælme ikke, at hun har fod-problemer også.

Knus Mette

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Nej for pokker det kan jeg godt forstå du bliver bekymret over, hun har allerede været igenne så meget, så det ville da slet ikke være til at bære

Håber for jer at det ikke er noget, at hun måske bare skal have specielle sko eller lign. for at rette det lidt op

Tak, det håber jeg virkelig osse, eller med specielle indlæg... Eller at det måske retter sig selv.

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

Milka skriver:

hmm, jeg har lige læst noget om det der et eller andet sted!! men hvor? jeg går lige i tænketanken og ser om jeg kan komme i tanke om det ...

Åh det ville da virkelig være guld, hvis du kom i tanke om det...

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Jamen, tror du ikke de havde opdaget det, hvis hendes fødder vendte "forkert"?.....................hun er jo blevet undersøgt på kryds og tværs i bentøjet, da hun skulle i gips.

Håber dælme ikke, at hun har fod-problemer også.

Knus Mette

Det er ikke til at vide... men for en sikkerheds skyld vil jeg lige have det undersøgt, for der er flere i familien der har haft noget med fødderne da de var små. Forskellige ting. Og jeg synes det ser ekstremt voldsomt ud, når hun går med bare fødder.

Nej, jeg håber osse, at de siger det retter sig, men jeg er selv meget hypermobil og har mange smerter pga. det, så jeg tænker at hun måske kan have meget løse led...? Men nu får vi se, hvad lægen siger.

Anmeld

8. maj 2010

JustAnotherName

bondepigen skriver:

Åh, det håber jeg godt nok heller ikke.
Jeg vil krydse alt hvad krydses kan for, at lægen kan afkræfte din bange anelser. Men det er selvfølgelig vigtigt at få det undersøgt.
Jeg håber virkelig ikke at din lille dejlige Emma skal mere igennem nu.

Knus

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Åh, det håber jeg godt nok heller ikke.
Jeg vil krydse alt hvad krydses kan for, at lægen kan afkræfte din bange anelser. Men det er selvfølgelig vigtigt at få det undersøgt.
Jeg håber virkelig ikke at din lille dejlige Emma skal mere igennem nu.

Knus

Tak for de krydsede fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.