Anna-jonas skriver:
Pladsmæssigt er den en KÆMPE institution, med masser af lys og rum. De har 4 store stuer, hvor der går 5 børn på hver.............og til hver gruppe er der tilknyttet 4 pædagoger eller medhjælpere. Desuden er der en køkkendame, 2 fysioterapeuter og en ergoterapeut. De har musikterapi, stor gymnastiksal, sanserum og mulitmedierum.
Legepladsen er stor, men overskuelig..............og der er masser af handicapvenlige legeredskaber. Selve inst. ligger op til skoven..............så der er masser af natur lige uden for døren.
Det bliver rigtig godt..............og vi er glade for at Ida kan få sin fys. og ergo træning i huset...............så vi ikke skal ud at køre med hende hver gang. Det er jo nemmere at tilrettelægge denne træning efter Ida's dagsrytme, end som det er nu.
Mette - jeg kan dælme godt forstå dine følelser - med alt det du og Ida har været igennem sammen, så er din reaktion bare SÅ forståelig og naturlig!! Selv jeg kan få vand i øjnene ved tanken om Lina som en i mængden i en vuggestue...
Men den beskrivelse du giver at institutionen lyder jo helt fantastisk ift Idas behov - når det nu skal være, så er det jo så godt, som man kunne ønske!
Jeg håber så inderligt, I bliver glade for stedet!!
Knus
Anmeld