Sidder du hårdt i det og er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Mumto3

Hvis du har svært ved at få det hele til at løbe rundt, og trænger til lidt udstyr,  så vil jeg gerne forære vores tremmeseng, madras, rullemadras, babydyne, dynebetræk, aktivitetscenter, sengerand og div. babylegetøj væk. Du skal bare kunne hente det hele i nordsjælland. skriv en personlig meddelse til mig, så finder vi ud af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Mumto3 skriver:

Hvis du har svært ved at få det hele til at løbe rundt, og trænger til lidt udstyr,  så vil jeg gerne forære vores tremmeseng, madras, rullemadras, babydyne, dynebetræk, aktivitetscenter, sengerand og div. babylegetøj væk. Du skal bare kunne hente det hele i nordsjælland. skriv en personlig meddelse til mig, så finder vi ud af noget.

Øv det kunne jeg godt ha brugt for lidt over 1 år siden.. Men hvor bliver jeg glad når så søde folk som dig vil være så sød at hjælpe os, der ikke er milionære. Så jeg vil gerne sige tusinde tak. Da jeg ved en del ude i Danmark kan bruge sådan nogle skønne mennesker. . ! Jeg har mærket på den hårde måde hvordan det er at være gravid og ingen penge!

Mange kære hilsner fra Louise Vous..

Anmeld

7. maj 2010

Ranarupta

Sikke et overskud!

Anmeld

7. maj 2010

VIPpigen

Mumto3 skriver:

Støtter op om de 2 andre som har skrevet også. Syntes det er dejligt at der findes nogen som dig, til dem som ikke har mulighederne. Kanon initiativ...

VIP

Anmeld

8. maj 2010

klmf

Verden trænger til flere mennesker som dig!

Anmeld

8. maj 2010

Valle81

lotchen skriver:

Verden trænger til flere mennesker som dig!

Meget meget enig:0)

Anmeld

8. maj 2010

blomst84

Hvor er det bare dejligt med sådan en som dig  du er et godt menneske i mine øjne....

Anmeld

9. maj 2010

Mumto3

Jamen, tak for alle roserne!!! Men jeg kan ikke lade være med lige at vende den om:

LAD JER INSPIRERE! -vi har jo alle lidt vi godt kan undvære.

Grunden til at jeg valgte at forære det væk, var netop fordi der var en anden bruger herinde der fortalte om at hun havde foræret sit babytøj væk til en pige som ingenting havde.

Tidligere har jeg givet ventetøj og babytøj til nogen der skulle hente et aboptiv barn. Det børnehjem barnet kom fra manglede (som alle børnehjem i den 3.verden) alt, og derfor havde adoptivfirmaet sagt at det ville være fint hvis de kunne tage noget med, når de hentede barnet. Da parret jo netop IKKE havde børn havde de heller ikke noget babytøj/ventetøj, og derfor annoncerede hun på internettet efter brugt tøj man ville donere til børnehjemmet.

Mødrehjælpen er også et godt sted at aflevere ting. De bedst sælger de, og det andet forære de til mødre der sidder benhårdt i det!

Anmeld

9. maj 2010

Valle81

Mumto3 skriver:

Jamen, tak for alle roserne!!! Men jeg kan ikke lade være med lige at vende den om:

LAD JER INSPIRERE! -vi har jo alle lidt vi godt kan undvære.

Grunden til at jeg valgte at forære det væk, var netop fordi der var en anden bruger herinde der fortalte om at hun havde foræret sit babytøj væk til en pige som ingenting havde.

Tidligere har jeg givet ventetøj og babytøj til nogen der skulle hente et aboptiv barn. Det børnehjem barnet kom fra manglede (som alle børnehjem i den 3.verden) alt, og derfor havde adoptivfirmaet sagt at det ville være fint hvis de kunne tage noget med, når de hentede barnet. Da parret jo netop IKKE havde børn havde de heller ikke noget babytøj/ventetøj, og derfor annoncerede hun på internettet efter brugt tøj man ville donere til børnehjemmet.

Mødrehjælpen er også et godt sted at aflevere ting. De bedst sælger de, og det andet forære de til mødre der sidder benhårdt i det!

Du har helt ret:0)

Jeg synes også selv jeg er god til at donere:0) Giver gerne til dem som ingenting har, og donere flittigt til mødrehjælpen og andre organisationer med de ting vi ikke længre selv ha brug for:0)

Men må også indrømme at de ting der er "penge" i, dem vælger jeg at sælge videre.

Så derfor synes jeg det er så stort at du forærer alle de ting væk:0)

Christina, som håber det er en derude der bliver velsignet med tingene fra dig:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.