Jer med børn på omkring 1 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Sara.

Hvor lange er deres fødder?

ved godt det er et halv underligt spørgsmål, men synes bare min drengs fødder er meget lange..........

Knus fra Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Majbriteriksen

Jeg sidder lige og smiler over dit spørgmål

Min søn er ikke kun 1 mdr. men 7 mdr. Men da han stadig lå trygt og godt inde i maven var vi til scanning i uge 37+?. Den søde dame der scannede blev helt paf da hun så hans fødder- Ej undskyld sagde hun-ved godt at det ikke er derfor i er her, men jeg bliver simpelhen nød til at måle hans fødder-de er kæmpe store  Hele 8 cm-det var vist større end gennemsnittet. Da Magnus kom ud i uge 39+0 og jordemoderen tjekkede ham igennem kom der også et udbrud fra hende-det var da helt vildt-kom her framand, du bliver nød til at tage et billede af de KÆMPE fødder

I dag som 7 mdr. bruger han str. 19, grunden til at jeg ved det er at jeg lige har fået en kasse arvetøj og deri lå et par sandaler i str. 19 og de passede perfekt (nu skal han jo ikke lige bruge sandaler endnu)

Anmeld

7. maj 2010

SHERO

Nu er min søn godt nok næsten 4 måneder, men han har vidst ret små hænder og fødder, hans "kusine" på 4 uger havde i hvert fald lige så store... Men hans fødder er i skrivende stund 8½ cm :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.