nogle der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg fik min menstruation den 13. april og den varede i 5 dage, der går normalt 30 dage mellem mit lort(fra dagen efter det topper til det kommer i næste periode) møder så en dejlig kæreste for 1. gang den 26. april, og bliver smask forelsket, den første uge spiser jeg stort set ingenting og taber i vægt, ialt nu 24-25 kg (har nok tabt 2 kg i den uge)vi ender så i kanen den 5. april uden kondom ;-(((

Dagen efter begynder jeg at bløde og det tiltager i løbet af fredagen, har ikke været sekuelt aktiv i over 2½ år, kan det være årsagen eller mit vægttab,

jeg er også bange for at være blevet gravid.

Måske er det en ny omgang menstraution, der er kommet fortidlig?

Håber I kan finde hoved og hale i dette indlæg,

på forhånd mange tak.

ano lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Sisley

Er det ikke det nemmeste at tage en test? Jeg har ikke lige talt dage, men hvis din mens plejer at være regelmæssig er det jo lidt underligt at få den så hurtigt igen...

Anmeld

7. maj 2010

B&J

man kan godt komme til af bløde lidt hvis det er længe siden det har jeg prøvet men det forsvandt 2 dage efter

Anmeld

7. maj 2010

Ansemusen

Jeg kan ikke helt hitte ud af hvad du mener. Har du tabt 25 kilo siden 26. april i år?? For det er jo umuligt. Så måske har du skrevet forkert måned eller også var det sidste år? Kan du forklare det igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.