YES!! - min aller første kage er færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Topp

flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Anasmor

svane83 skriver:

Hej alle i videndelene kagekoner

Her er så min første kage.

Det er hjemmebagte chokolade lagkagebunde, med daimcrem og hindbærmousse.

Pyntet efter alle kunstens regler med MMF.

Der er selvfølgelig lidt skønhedsfejl, men det skal der næsten være ellers tror folk jo ikke på man har lavet den selv

Nu må vi se om den også smager godt i morgen når svigermekanikken fra sjælland kommer til min kærestes fødselsdag.

Tak til alle jer kloge kagekoner der har hjulpet med alle mine spørgsmål.

Carina

Hvis det der er din allerførste, så vil jeg glæde mig rigtigt meget til at se flere

Godt gået af en første kage der er SÅ høj... det er ikke nemt at lægge overtræk på sådan en af slagsen...

Anmeld

10. maj 2010

Svane83

Anasmor skriver:

Hvis det der er din allerførste, så vil jeg glæde mig rigtigt meget til at se flere

Godt gået af en første kage der er SÅ høj... det er ikke nemt at lægge overtræk på sådan en af slagsen...

Tak skal du have, det betyder meget når det kommer fra en der er så dygtig som dig.

Jeg var godt nok også stolt og der blev taget mange billeder af kagen af familien. Så jeg er allerede i gang med at planlægge mit næste kage projekt for det var bare alt for sjovt.

Jeg kan hilse at sige at den ikke bare var ret høj, men sørme også tung - men det lykkedes, der var da også et par skønhedsfejl i overtrækket - synes ikke min MMF var helt så elastisk som jeg gerne ville have, men det var vidst min egen skyld - for meget flormelis tror jeg.

Carina

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fed første kage - Især, hvis den er til nogen fodbold tosser

Anmeld

10. maj 2010

Svane83

Zafir skriver:

Fed første kage - Især, hvis den er til nogen fodbold tosser

Tak skal du have - og det var den.

Min kæreste er KÆMPE Arsenal - fan så han var helt vild.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.