shoppet amok i dag og i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

MORJESPERSEN

Ja mit dankort gløder helt, selvfølig efter mandens mening...

I går var vi ude og købe en sandkasse i træ ttil pigerne, det er den der man kan købe i Xl-byg den man kan lave lået om til bænke.. der kommer billeder når den en gang er sammlet. Så købte vi også to baby gynger til dem, i rød, så de kan være super smart når de nu skal gynge. Vi købte også sandkasse udstyr, spand+ tilbehør. I fandt jeg så ud af at Joha holte lager udsalg så jeg kørte lige et smut til Herning og fik da også brugt lidt penge. Jeg fik både købt en masse til pigerne men også lidt til min bedte veninne som altid er der for mig, hun fik afvide at hun venter sig en ..... ja det er hemligt men fik da shoppet lidt tøj til hendes lille trold i maven. Sætter lige billeder ind af alt det lækre tøj. så købte jeg også en kjole og en trøje til et venne par vi skal besøg i morgen de har nemlig en pige og en dreng, det er i stedet for en blomst. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

I går var vi ude og købe en sandkasse i træ ttil pigerne, det er den der man kan købe i Xl-byg den man kan lave lået om til bænke.. der kommer billeder når den en gang er sammlet. Så købte vi også to baby gynger til dem, i rød, så de kan være super smart når de nu skal gynge. Vi købte også sandkasse udstyr, spand+ tilbehør. I fandt jeg så ud af at Joha holte lager udsalg så jeg kørte lige et smut til Herning og fik da også brugt lidt penge. Jeg fik både købt en masse til pigerne men også lidt til min bedte veninne som altid er der for mig, hun fik afvide at hun venter sig en ..... ja det er hemligt men fik da shoppet lidt tøj til hendes lille trold i maven. Sætter lige billeder ind af alt det lækre tøj. så købte jeg også en kjole og en trøje til et venne par vi skal besøg i morgen de har nemlig en pige og en dreng, det er i stedet for en blomst. 

sikke nogen fine ting du har fået købt jeg laver lige nogle billeder i morgen af vores hvor meget har du brugt på tøj i alt?

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

sikke nogen fine ting du har fået købt jeg laver lige nogle billeder i morgen af vores hvor meget har du brugt på tøj i alt?

Jeg har shoppet for hele 840kr  det skal siges at jeg har købt to huer mere mangen til de røde de er ikke med på billedet og så er der et sæt tøj mere af den med katten på som hellre ikke er med på et billede... så man får da noget for sine penge...

Anmeld

7. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Jeg har shoppet for hele 840kr  det skal siges at jeg har købt to huer mere mangen til de røde de er ikke med på billedet og så er der et sæt tøj mere af den med katten på som hellre ikke er med på et billede... så man får da noget for sine penge...

jeg har brugt lidt over 1000 ... har fået 4 par bukser, 4 langærmede bluser, 2 kjoler og 4 bodyer (str 56 ). synes også der var noget andet, kan ikke huske lige nu

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

jeg har brugt lidt over 1000 ... har fået 4 par bukser, 4 langærmede bluser, 2 kjoler og 4 bodyer (str 56 ). synes også der var noget andet, kan ikke huske lige nu

Du har da også shoppet amork... men jeg syndes nu altid man får noget for sine penge i H&M.... Glæder mig til at se billeder i morgen. Manden køte også tøj til pigerne for første gang den anden dag, de fik en hætte trøje af ham i lyserød de er vidt søde i den...

Anmeld

7. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Du har da også shoppet amork... men jeg syndes nu altid man får noget for sine penge i H&M.... Glæder mig til at se billeder i morgen. Manden køte også tøj til pigerne for første gang den anden dag, de fik en hætte trøje af ham i lyserød de er vidt søde i den...

ja, synes jeg har brugt mange penge

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

ja, synes jeg har brugt mange penge

Jeg kender godt den følse.... bare i går brugte vi hele 800kr på snagkasse, gynger og spsnd+tilbehør.. syndes det er mange penge men man gør jo alt for at sine børn har det godt.

Men de er jo ligeglade med hvordan deres tøj ser ud endnu, vi kan bare vente os til de bliver ældre så slipper vi nok ikke så billigt

Jeg køber mange gange brugt på dba, guloggratis eller trendsales der er mange penge at spare og man kan næsten ikke se tøjet har været brugt.. Men jeg køber også alt for meget tøj...Ender altid med at pakke tøj ned de aldrig har været i..

Anmeld

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

Nøøøøøøøøjs mand!! Skønt!!

Men det var jo lagersalg og så må man godt skeje ud!

Anmeld

7. maj 2010

anna-jonas

Dejlige ting du har købt Fie............og sikke mange dejlige penge du har sparet................jeg elsker lagersalg.

Hva' mon din veninde skal have..........bum, bum, bum..........det er slet ikke til at gætte???*fniser*

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.