Hvilken bog ligger på dit natbord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Stumpen

Jeg elsker at blive inspireret til at læse nye forfattere, så hvilken bog har du liggende på dit natbord??

På min ligger Ken Folletts "uendelige verden" og så har jeg lige i dag modtaget "råchok teksterne" af Steven Hall.. Det er min morbror der har oversat den, så den ligger for tur efter de 1000 sider.....
(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg elsker at blive inspireret til at læse nye forfattere, så hvilken bog har du liggende på dit natbord??

På min ligger Ken Folletts "uendelige verden" og så har jeg lige i dag modtaget "råchok teksterne" af Steven Hall.. Det er min morbror der har oversat den, så den ligger for tur efter de 1000 sider.....
(H) Anja..

Skæld mindre ud af Erik Sigsgaard....god bog, klog mand...:)

Anmeld

10. juni 2008

ivfmarie

Jer er mor til to små børn - jeg får skisme ikke læst meget når først jeg kommer i seng.... ;)

Anmeld

10. juni 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Skæld mindre ud af Erik Sigsgaard....god bog, klog mand...:)

Sjovt, den læser jeg også for tiden. Venter forgæves på, at han laver en eller anden "ind i min krop"-oplevelse, så jeg overtager lidt af hans forståelse og tålmodighed om morgenen, når min 3-årige ikke vil have tøj på, ikke vil have solcreme på, ikke vil have børstet tænder, ikke vil... you name it. Nu MÅ den selvstændighedsalder da snart nå sit klimaks (?)

Sjovt nok er det altid kloge folk, der for længe siden har passeret "vi med små børn"-fasen, der har energi til at fortælle alle os andre om, hvor tålmodige vi skal være ;) Men det er nu meget godt at blive mindet om det.

Anmeld

10. juni 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

Jer er mor til to små børn - jeg får skisme ikke læst meget når først jeg kommer i seng.... ;)

Det samme her.
Bortset fra "Vi forældre" og alle de andre pengeslugere.

Anmeld

10. juni 2008

Lise

Jeg er netop gået igang med Lilllys Danmarkshistorie af Pia Fris Laneth. Det går langsomt med at komme ordentligt igang, men jeg tror jeg kan skyde skylden på fuldtidsjob, mand, barn og aaaaal for få timer i døgnet! Synes den virker rigtig spændende og velskrevet :)

Anmeld

10. juni 2008

Astrid P

'The Music of Chance' af Paul Auster og 'Less than Zero' af Brett Easton Ellis...

Anmeld

10. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nu ligger alle mine 150 bøger ved siden af min seng :P Men den jeg har gang i lige nu er F. Scott Fitzgerald "the great Gatsby" Har lige læst "the devil wears Prada" og den er da meget morsom.

Har planer om at gå i gang Steinbeck "Vreden druer" når jeg får sommerferie I MORGEN!!! 8D

Anmeld

11. juni 2008

MorCamilla

Lige nu er jeg i gang med at læse: "Danielle Steel" "ramt af lynet", det er en rigtig god bog synes jeg.. Det er rigtig mange af hendes bøger, (hvis man kan li sådan noget self.:D) Hun kan varmt anbefales... Især hendes bor "Daddy" er rigtig god...

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. juni 2008

Marco2

Er lige færdig med "Blodskyld" af Åsa Larsson, og er nu gået igang med 3'eren i Stieg Larsson triologien: "Luftkarstellet der blev sprængt" AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.