En uselvisk handling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

hc=k

Kender vi ikke alle til det der med at små lytte til en samtale?
Det kom jeg til her forleden da min søns dagplejemor snakkede i telefon.

Det var en dame der ringede fordi hun på en eller anden måde kendte en pige som var blevet gravid og som skulle være alene med det her barn. Hun havde ikke salt til et æg og damen ringede for at hører om muligvis vores dagplejemor havde nogle gamle ting som hun ville give væk. Det havde dagplejemoren ikke, men hun ville rigtig gerne hører omkring sig efter ting.

Nu er det så jeg fortæller at jeg har en masse tøj liggende som jeg gerne vil af med og som den pågældende pige må få helt uden beregning.
Jeg har det bare super godt med at jeg skal give tøjet væk til en pige der ikke selv kan. Jeg vil bare så gerne hjælpe alle mennesker og jeg kan godt selv huske hvordan det var at stå der og være gravid, men faren skred og pengene var meget små.

Jeg ville bare lige prale lidt med min godt gerning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

oo

det kan jeg sgu da godt forstå, det er da også skide sødt af dig, synes jeg go you!!

Anmeld

7. maj 2010

Svei

hc=k skriver:

Kender vi ikke alle til det der med at små lytte til en samtale?
Det kom jeg til her forleden da min søns dagplejemor snakkede i telefon.

Det var en dame der ringede fordi hun på en eller anden måde kendte en pige som var blevet gravid og som skulle være alene med det her barn. Hun havde ikke salt til et æg og damen ringede for at hører om muligvis vores dagplejemor havde nogle gamle ting som hun ville give væk. Det havde dagplejemoren ikke, men hun ville rigtig gerne hører omkring sig efter ting.

Nu er det så jeg fortæller at jeg har en masse tøj liggende som jeg gerne vil af med og som den pågældende pige må få helt uden beregning.
Jeg har det bare super godt med at jeg skal give tøjet væk til en pige der ikke selv kan. Jeg vil bare så gerne hjælpe alle mennesker og jeg kan godt selv huske hvordan det var at stå der og være gravid, men faren skred og pengene var meget små.

Jeg ville bare lige prale lidt med min godt gerning.

Det er nemlig rigtig rart at kunne hjælpe andre...er selv igang med at give min veninde en gave som hun virkelig har fortjent, skal bare lige ud med hatten i hånden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.