Gør din facebook også mærkeligt idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

smokin

Min facebook opfører sig YDERST mærkeligt idag!  Jeg har INGEN online. Det tror jeg simpelthen ikke på!? og ingen statusupdates siden igår... Im aaaaall alone på facebook.

Så er dagen altså lang når kæresten tager afsted kl. 07 om morgenen og ikke er kommet hjem endnu.... øv øv øv.

Har I andre problemer med facebook?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

B&J

Zette skriver:

Min facebook opfører sig YDERST mærkeligt idag!  Jeg har INGEN online. Det tror jeg simpelthen ikke på!? og ingen statusupdates siden igår... Im aaaaall alone på facebook.

Så er dagen altså lang når kæresten tager afsted kl. 07 om morgenen og ikke er kommet hjem endnu.... øv øv øv.

Har I andre problemer med facebook?

ikke kun din men også min

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

Der har vist været nogle problemer med at nogle har hacket online chat funktionen, så de kunne se hvad folk " snakkede " om

Anmeld

7. maj 2010

NaFe

Hos mig er der 3 online..men det har de været i flere timer...så tror os det en fejl....plejer a have masser a online...kunne heller ikke forstå det tidligere...

Anmeld

7. maj 2010

Svei

Ja...den skaber sig...jeg er ved at gå amok, venter mail fra en meget hemmelig og spændende en..

Anmeld

8. maj 2010

smokin

Yrsa skriver:

Ja...den skaber sig...jeg er ved at gå amok, venter mail fra en meget hemmelig og spændende en..

uha da da!!!! 

Jeg keder mig bare! Men den er heldigvis oppe igen nu!

Fik du så den hemmelige og meget spændende mail? 

Anmeld

8. maj 2010

Svei

Zette skriver:

uha da da!!!! 

Jeg keder mig bare! Men den er heldigvis oppe igen nu!

Fik du så den hemmelige og meget spændende mail? 

Nej...dumme mand er han.....

Anmeld

8. maj 2010

Miia90

Min driller ikk idag, men har den gjort det sidste par dage :/

tror bare de er ved og lave om på fb iøjeblikket

Mia

Anmeld

8. maj 2010

smokin

Yrsa skriver:

Nej...dumme mand er han.....

så er der da lukket for det varme vand kan du hilse og sige til gasogvandmesteren!!!

Anmeld

8. maj 2010

Svei

Zette skriver:

så er der da lukket for det varme vand kan du hilse og sige til gasogvandmesteren!!!

Hihi...skal jeg nok...og han var ellers lige hvad jeg godt kunne bruge af en mand...men niks, jeg var så ikke lige hans kop te åbenbart...så vi lukker og slukker for gas og vand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.