MEGET ømme bryster om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.287 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

VIPpigen

Når jeg har sovet, eller sover har jeg virkelig ondt i brysterne. Har ikke rigtig nogen smerter i løbet af dagen, andet end hvis jeg ramler ind i noget. hihi. Men hold op det er slemt om natten, og da jeg havde sovet til middag i dag havde jeg det også. Jeg sover uden bh, eller noget da jeg syntes det irriterer. Er der andre der har oplevet det, og hvad kan gøre det bedre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Bom

VIPpigen skriver:

Når jeg har sovet, eller sover har jeg virkelig ondt i brysterne. Har ikke rigtig nogen smerter i løbet af dagen, andet end hvis jeg ramler ind i noget. hihi. Men hold op det er slemt om natten, og da jeg havde sovet til middag i dag havde jeg det også. Jeg sover uden bh, eller noget da jeg syntes det irriterer. Er der andre der har oplevet det, og hvad kan gøre det bedre??

Min første tanke er om du måske "klemmer" dem??

Anmeld

7. maj 2010

VIPpigen

Mini-Terp skriver:

Min første tanke er om du måske "klemmer" dem??

Hmm, aner det ikke, sover når det er, men kan da godt være. Tænkte det måske også kunne være "vokseværk", er allerede steget 1 skål, og er kun 9+0 men har absolut ingen anelse om det. og sover mest på ryggen, da jeg allerede nu ikke kan sove på maven som jeg plejer at gøre

Rigtig surt da det forstyrre min nattesøvn

Anmeld

7. maj 2010

Bom

VIPpigen skriver:

Hmm, aner det ikke, sover når det er, men kan da godt være. Tænkte det måske også kunne være "vokseværk", er allerede steget 1 skål, og er kun 9+0 men har absolut ingen anelse om det. og sover mest på ryggen, da jeg allerede nu ikke kan sove på maven som jeg plejer at gøre

Rigtig surt da det forstyrre min nattesøvn

Ja der sker jo noget i ens krop når man bliver gravid..

Men må ærligt indrømme at jeg faktisk ikke kan huske om mine bryster gjorde ondt i starten af min graviditet.. Men nu her kan de godt gøre ondt, hvis jeg kommer til at masse eller ligge på dem..
Men man ved jo desværre ikke om man har lagt på dem når man vågner..

Så meget hjælp og hente her, er der nok ikke.. Desværre..

Men held og lykke med graviditeten..

Anmeld

7. maj 2010

sofie85

Jeg mærker heller ikke noget i løbet af dagen, men de kan godt gøre lidt ondt når jeg vågner om morgenen

Anmeld

7. maj 2010

VIPpigen

Mini-Terp skriver:

Ja der sker jo noget i ens krop når man bliver gravid..

Men må ærligt indrømme at jeg faktisk ikke kan huske om mine bryster gjorde ondt i starten af min graviditet.. Men nu her kan de godt gøre ondt, hvis jeg kommer til at masse eller ligge på dem..
Men man ved jo desværre ikke om man har lagt på dem når man vågner..

Så meget hjælp og hente her, er der nok ikke.. Desværre..

Men held og lykke med graviditeten..

Nej, men en smugle er nok

Tak for svaret, og så må jeg håbe det går over ligeså stille... Ellers går det vel over om små 7-8 måneder når den lille kommer ud... hihi

God weekend

Anmeld

7. maj 2010

VIPpigen

sofie85 skriver:

Jeg mærker heller ikke noget i løbet af dagen, men de kan godt gøre lidt ondt når jeg vågner om morgenen

Okai, så er det nok fordi de bliver mast, er næsten den eneste forklaring der er vel... hihi.

Men mange tak for svaret, godt der er nogen i samme båd.

God weekend...

Anmeld

7. maj 2010

Bom

VIPpigen skriver:

Nej, men en smugle er nok

Tak for svaret, og så må jeg håbe det går over ligeså stille... Ellers går det vel over om små 7-8 måneder når den lille kommer ud... hihi

God weekend

hehe det tror jeg ikke du skal regne med, hvis du vælger og amme..

Anmeld

7. maj 2010

VIPpigen

Mini-Terp skriver:

hehe det tror jeg ikke du skal regne med, hvis du vælger og amme..

Nåå ja, det var jo min plan.... Lysseslukker..... hehe

Anmeld

7. maj 2010

Bom

VIPpigen skriver:

Nåå ja, det var jo min plan.... Lysseslukker..... hehe

hehe Undskyld...  Skulle måske have vente 7-8 mdr med at skrive det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.