aii holder den eller falder den sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Nemesis

Har i onsdag lavet en sko...og ja sålen er da nok lavet lidt for tyk, for den er ikke tør endnu!

Jeg skal bruge den imorgen, men holder den?? Når jeg nu fjerner støtten og den ikke er helt tør vil den så falde sammen??

Sikke noget ged!

Sisse som er ved at være ret træt af den sko!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Jordbærpigen

ladydan1 skriver:

Har i onsdag lavet en sko...og ja sålen er da nok lavet lidt for tyk, for den er ikke tør endnu!

Jeg skal bruge den imorgen, men holder den?? Når jeg nu fjerner støtten og den ikke er helt tør vil den så falde sammen??

Sikke noget ged!

Sisse som er ved at være ret træt af den sko!

Hvilken sko er det?

Anmeld

7. maj 2010

Nemesis

Hvilken sko er det?

en stilet.....

Anmeld

7. maj 2010

Anasmor

Åh søde.. sådan noget skal laves en uge i forvejen...mindst, for at den holder formen... håber den holder lige til i morgen..

knus 

Anmeld

7. maj 2010

Nemesis

Anasmor skriver:

Åh søde.. sådan noget skal laves en uge i forvejen...mindst, for at den holder formen... håber den holder lige til i morgen..

knus 

arhg!....de tutorials jeg så der sagde de bare nogle dage, så jeg regnede jo med at tirsdag var tidligt nok så...sådan noget GED!

Ellers må jeg transportere den uden skoen og så først sætte den på lige inden..men håber den holder!

Den er ikke megablød men heller ikke helt hård.

Og ovnen kan den nok ikke lige tørres i, så bliver det nok bare heeelt blødt igen pga. varmen.

Suuuk

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.