Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej...
Jeg har en datter på 10 mdr, som er ved at være træt af sin havregrød om morgenen. Jeg har prøvet med youghurt natural men det ville hun absolut ikke have. Er der nogen der har gode ideer til hvad jeg kan prøve, uden der er alt for meget sukker i??
Hilsen Leila
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeJ.
Min datter har været helt vild med øllebrød uden sukker
faldt lige over dit indlæg.
hvad med youghurt med havregryn i
Hvad med hirsegrød, byggrød eller boghvede grød. Der er jo også varianter som sago grød, mannagrød.
Her veksler jeg mellem hirse-, havre- byggrød eller øllerbrød.
Yoghurt natural med most frugt i, eller frugtstykker i.
Havrefras med mælk, bare lige lad dem stå i "blød" i et par minutter, så kan hun bedre tygge og sluge dem.
Hirsegrød, det kan du også komme frugt i.
har du prøvet med frugt mos eller frugt grød i havregrøden?
-eller revet æble i når den koges + evt lidt kanel!
øllebrød, er også altid godt!
god fornøjelse med morgenmads jagten!
her spiser vi også øllebrød med meget lidt sødemiddel i det et hit
Herhjemme spiser hun havregryn med mælk og lidt æblemos fra urtekram (der er ingen sukker i, men kun det naturlige frugtsukker) hun får 2 spsk æblemos..
Tak for alle jeres svar.
For længe siden prøved jeg at gi hende øllebrød, men da ville hun ik ha det. Jeg kommer altid hjemmlavet frugtmos i det hun får, lige nu får hun havregryn med mælk og frugt på og det går lidt bedre end grøden. Men jeg vil da prøve nogle af jeres forslag
Min datter er snart 3 men hun er godt træt af havergryn med mælk, jeg gav hende ikke sukker på men frugtmos.
Hun har også fået øllebrød og det elskede hun også nu er vi også gået fra det.
Nu får hun Yoghurt natural også nogle frugt stykker i og det elsker hun (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128