De 3 dejligste hvalpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

smokin

Der går nok lidt meget hundehvalpe i den fra min side - det håber jeg I bærer over med. Disse tre har jeg haft meget kontakt med efter de har fået nyt hjem. Billederne modtaget idag og jeg har brugt lidt tid på småtude over dem synes jo de er verdens dejligste.

Nicolai har allerede meldt ud at der ikke kommer flere vapser fordi jeg har så mange følelser i klemme overfor dem. Jeg er jo heeeelt uforstående overfor det har jo bare klemt et par tårer eller to ud over dem.

Nå men nyd dem nu. De dejlige kræ.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Pia.

Zette skriver:

Der går nok lidt meget hundehvalpe i den fra min side - det håber jeg I bærer over med. Disse tre har jeg haft meget kontakt med efter de har fået nyt hjem. Billederne modtaget idag og jeg har brugt lidt tid på småtude over dem synes jo de er verdens dejligste.

Nicolai har allerede meldt ud at der ikke kommer flere vapser fordi jeg har så mange følelser i klemme overfor dem. Jeg er jo heeeelt uforstående overfor det har jo bare klemt et par tårer eller to ud over dem.

Nå men nyd dem nu. De dejlige kræ.

De er simpelthen så skønne... - Kan godt forstå det ikke har været nemt for dig...

Hvordan er det gået med at komme af med den sidste tæve ? Håber I har fundet et godt og blivende hjem til hende...

Har i beholdt en selv, eller er alle hvalpe solgt...

Knus Pia som håber at mine to skønne vovser giver mig nogle skønne hvalpe omkring foråret 2012

Anmeld

7. maj 2010

merichs

Ej hvor er de bare kære!!! Ville godt nok også have lidt svært ved at skulle slippe dem ....

VH Marlene (som er ejer af et stk han bulldog)

Anmeld

7. maj 2010

Loa

Hold fest hvor er de også bare skønne...... Det er jo helt ekstremt........

Kan godt forstå det er svært at skille sig af med sådan nogle, du har vel været med til deres fødsel og været der alt tiden mens de voksede i starten......

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Hvor ser de herlige ud...

Anmeld

7. maj 2010

smokin

Pia. skriver:

De er simpelthen så skønne... - Kan godt forstå det ikke har været nemt for dig...

Hvordan er det gået med at komme af med den sidste tæve ? Håber I har fundet et godt og blivende hjem til hende...

Har i beholdt en selv, eller er alle hvalpe solgt...

Knus Pia som håber at mine to skønne vovser giver mig nogle skønne hvalpe omkring foråret 2012

Jeg synes jo både det er super hårdt og mega livbekræftende at jeg har haft 8 så skønne hvalpe. Tror også hormonerne er ret ustyrlige for tiden, for skal blot kigge billeder af dem, så er den helt gal. men jeg er meget taknemlig for at kunne følge med på sidelinien i nogle af dem, men forstår også godt dem der bare har købt hvalpen og helst vil være sig selv.

Den sidste tæve bliver hentet imorgen, så bliver der for alvor tomt. Men det er nok meget godt for Malou, for jeg har svært ved ikke at løfte på hvalpen og kan mærke det med det samme i maven. De er simpelthen for tunge til sådan en gravid mave.

Det har været en stor oplevelse at få lov til at have et kuld hvalpe så glæd dig hvis du bliver beriget med et kuld Det er helt fantastisk

Anmeld

7. maj 2010

smokin

Loa skriver:

Hold fest hvor er de også bare skønne...... Det er jo helt ekstremt........

Kan godt forstå det er svært at skille sig af med sådan nogle, du har vel været med til deres fødsel og været der alt tiden mens de voksede i starten......

Jeg har vrælet meget over dem, nok mere end jeg nogensinde vil indrømme. har jo været herhjemme med dem og givet dem sutteflaske og sørget for at alle overlevede fordi der ikke var mælk nok. Så ja absolut - har været der fra start til slut.

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

ihhh altså de er såå søde, kan næsten ikk forstå hvorfor du var såå involveret havde det været mig var vi nok aldrig kommet af med dem

Anmeld

7. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

ihhh altså de er såå søde, kan næsten ikk forstå hvorfor du var såå involveret havde det været mig var vi nok aldrig kommet af med dem

vi har 2 i forvejen jo som er de dejligste og de har alle fået dejlige hjem nu så kunne ikke ønske mig noget bedre

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

vi har 2 i forvejen jo som er de dejligste og de har alle fået dejlige hjem nu så kunne ikke ønske mig noget bedre

Ja det er dejligt, og hele 2 derhjemme skønt.......Jeg vil også, men manden synes vi skal vente til prinsessen er et par år, sukkkkkkk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.