Satc - udsolgt forpræmiere øv øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Lou

Nå skal lige af med stor frustration... Nu har jeg hængt i røret det meste af formiddagen for at bestille biletter til Eurowomans forpræmiere på Sex and the City, skulle kun have sølle to billetter... har bare været optaget. optaget, optaget.. hvordan nogle er kommet igennem det begriber jeg ikke... og nu fik jeg endelig hul igennem og så er der udsolgt i KBH.. Ahhhh... øv øv øv.

Der røg overraskelsen til sin søde svigerinde...

Lou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Loa

Eeeej hvor øv når man går og håber/tror det lykkes....... Vildt den er sååå eftertragtet.....

Er "heldigvis" selv på ferie når den får premiere, så jeg slipper for de bekymringer, og kan bare se den i fred og ro når jeg kommer hjem.......

Anmeld

7. maj 2010

ooo

Jeg nåede at få billetter, men det holdt hårdt. Jeg var så heldig at komme igennem efter 30 forsøg, og så kunne jeg ellers bruge 15 min på at høre pausemusik.

Anmeld

7. maj 2010

saxa

Hold da op.. Ja nogle gange begriber man ikke hvordan nogle overhovedet kan komme igennem.. Uha uha.. Glæder mig skisme også til at se den.. Har lige arrangeret en veninde-tur med de bedste tøser hvor vi skal ind og se den 

Marianne - som eeeelsker Sex & The City

Anmeld

7. maj 2010

Lou

Ja det var så øv, jeg kom ikke engang i gennem, enten gik den på telefonsvarer eller også duttede den optaget.. tror jeg har forsøgt mindst 1000 gange.... konstant i en time, blev bare ved og ved som en duracel.. hehe... HÅBEDE så meget.. kunne have væet så fedt, er kæmpe SATC fan..... Men Metchen, tillykke hihi - minundelsen er STOR.

Håber der er nogen der ikke henter deres billeter så prøver jeg igen på lørdag.... Hvis i hører om nogen der har for mange så må i meget gerne sige til

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

Lou skriver:

Nå skal lige af med stor frustration... Nu har jeg hængt i røret det meste af formiddagen for at bestille biletter til Eurowomans forpræmiere på Sex and the City, skulle kun have sølle to billetter... har bare været optaget. optaget, optaget.. hvordan nogle er kommet igennem det begriber jeg ikke... og nu fik jeg endelig hul igennem og så er der udsolgt i KBH.. Ahhhh... øv øv øv.

Der røg overraskelsen til sin søde svigerinde...

Lou

du skal bare ind i en friis og co butik og være med i konkurrencen så kan du vinde 2 billetter til en screening friis og co viser d.29/5.
Og det er en hel udflugt med cosmo´s modeshow osv.

Anmeld

7. maj 2010

Lou

sarahb skriver:

du skal bare ind i en friis og co butik og være med i konkurrencen så kan du vinde 2 billetter til en screening friis og co viser d.29/5.
Og det er en hel udflugt med cosmo´s modeshow osv.

Jeg har lige været inde på Costumes hjemmeside, der kunne man deltage i konkurrecen, tak for tippet hihi .... Meeeennn chancerne for at vinde.. ikke så store.. mig som aldrig vinder noget.

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

bare i vores butik bliver der udloddet 10x2 billetter og vinderne bliver der trukket lod om, og man kan kun vinde hvis man er i butikken torsdag d.20 maj
Så jeg tror faktisk chancerne er store, ikke mange har tid og mulighed for at komme

Anmeld

7. maj 2010

Lou

sarahb skriver:

bare i vores butik bliver der udloddet 10x2 billetter og vinderne bliver der trukket lod om, og man kan kun vinde hvis man er i butikken torsdag d.20 maj
Så jeg tror faktisk chancerne er store, ikke mange har tid og mulighed for at komme

Ahh det tror jeg heller ikke jeg kan, jeg arbejder,...øv øv øv. Gælder det ikke hvis man har en repræsentant derinde hihi...

Anmeld

7. maj 2010

Tulle28

Hold øje med den blå avis, der kan man være heldig at kunne købe billetter (sikkert til overpris). Der skal nok være nogen som har spekuleret i det...

Yay hvor jeg glæder mig til at se den film:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.