Hej Piger. 
Min datter på knap 11 mdr. har i flere måneder sovet elendigt, både nat og dag. Opvågninger hver halve time - vi kan stille uret efter hende! Jeg har ik hafft på fornemmelsen at det var ørerne der drillede før hun begyndte at pive og pille ved sine ører hele tiden. Vi fik så målt at hun har væske på ørerne, ved vores egen læge for ca. 5 uger siden. De ville ikke gøre noget. "Det går over af sig selv" var beskeden.
En uge efter havde vi en forfærdentlig nat, hvor Emma havde feber (38,9), totalt lukket af snot og ville selvfølgelig hverken sove eller noget. Hun blev tjekket igen ved vores egen læge som stadig måler bæske og siger at ørerne er lidt røde men han mener ikke at det hjælper noget at give penicillin, da det er utvivlsomt om det er nødvendigt og at vi bare vil have problemer med at få det i hende. Hmm...
Har så, for ca. 2 uger siden været ved en ørelæge (ringede selv og bestilte tid) han måler væske og siger at vi kan lægge dræn hvis jeg syntes eller vi kan se tiden lidt an. Han anbefaler at vi ser tiden an. Æhh ja... Jeg er noget nervøs over det at hun skal i narkose osv så jeg hopper på den med at se tiden an.
Nu er vi så bare der at Emma er vældig pylret, hiver sig i ørerne og vågner hvert kvarter! I nat kastede hun voldsomt op. Havde ingen feber men tydeligt ondt i ørerne. Hun spiser sparsomt i dag. Aner snart ikke mine levende råd og har brug for at høre hvad andre ville gøre i den her situation. Syntes jo det er frygteligt at hun skal have ondt hele tiden og ikke være udhvilet fordi hun vågner så tit. Og vil ikke fylde hende unødigt med panodil junior...
Fortæl hvad jeg skal gøre og jeg gør det! 
Emmas bekymrede og desperate Mor. 
Anmeld