mors dag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

sarahb

Jeg fik denne besked af min mor i forgårs:
Jeg vil gerne give dig en gave, overfører 1000kr til dig så du kan købe noget lækkert til dig selv. Det er fra mig og banditten (vores søn) Fordi du er den dejligste mor.

Ihh hvor er hun bare dejlig. Jeg har den skønneste mest betænksomme mor i hele verden. Hun er FANTASTISK!!

Så i morgen skal vi ud og kigge efter et fedt ur til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

msax

total lækker besked at få...

Jeg er helt alene hjemme på søndag, men har vist (meget udiskret) sagt til Brian at jeg forventer at han har noget med hjem til mig fra ham, Mille og baby. Men lad os nu se om han har fattet hintet - det er han ikke altid så god til.

Jeg skal også have fundet nogle billeder frem af min tykke mave, Mille og jeg og have sendt afsted til min mutti. Hov det skal da vist være idag for at de når frem... hmmm

SMIL fra Mette 27+2

Anmeld

7. maj 2010

LIZO

hvor lækkert

Anmeld

7. maj 2010

Karo

sarahb skriver:

Jeg vil gerne give dig en gave, overfører 1000kr til dig så du kan købe noget lækkert til dig selv. Det er fra mig og banditten (vores søn) Fordi du er den dejligste mor.

Ihh hvor er hun bare dejlig. Jeg har den skønneste mest betænksomme mor i hele verden. Hun er FANTASTISK!!

Sikken dejlig mor du har. Hun er da helt sikket guld værd

Anmeld

7. maj 2010

ooo

Hvor er det sødt af hende, man bliver så glad for at der er nogen der skriver søde ting til en, og så er de 1000 kroner jo bare en ekstra dejlig bonus.

Anmeld

7. maj 2010

JustAnotherName

Ajj, hvor dejlig med lidt forkælelse. Det var en flot gave at få!

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

sarahb skriver:

Hvor er hun da bare sød Dejligt med en mor det tænker på en...

Anmeld

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Super lækkert!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.