zoey 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

LIZO

vi har haft besøg af sp i dag. da hun skulle kontrol vejes.
hun vejer nu 7 kg så hun er taget 3,3 kg på så hun er faldet 4 kurver. men da hun stadig vokset i længene så vil hun ikke veje hende længere..
men de kan ikke helt forstå hun ikke tar mere på da hun får 3 måltider. så vi skal prøve at gi hende lidt a38 med lidt frugt mos til natten..
for hun får ikke nok mælk. hun får maks 200 250 ml i døgnet. så vi skal os til at gi hende jern. og så skal hun til at ha lidt kød til aftensmaden.. nu håber jeg bare hun vil spise det

hun kan nu side selv. og komme rundt over det hele. hun har krudt i rumpen.. vil helst stå meget op og gerne hoppe rundt. hun er en strid lille en.. hun har fundet ud af hun kan skrige.. så får hun ikke lige opmærksomhed så skal hun nok få det.. og så er hun ekstrem mor syg. min mor var her og passe hende i 1,5 time mens vi var oppe og træne.. det passet bestemt ikke damen og skreg det meste af tiden.. når vi er ude vil hun os kun være hos mig. hellere ikke hos farmand. så er ved at være godt slidt.

lige et par billeder af prinsessen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Jules

Hmmm... Det er bare så svært med deres vægt og længde... Syntes ellers hun ser ud til at være helt perfekt ud!

Håber hun kommer til at spise det hun skal så du kan få helt ro i sindet søde

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

NEJ hvor er hun smuk og charmerende, helt vildt..
Man kan da ikke andet end at smelte når man ser hende

Anmeld

7. maj 2010

LIZO

det er super svært med den vægt.. liam var en sumebryder da han var lille.. og nu er han undervægtig.. så magter bare slet ikke at skulle kæmpe med hendes vægt os.. hun forstå bare ikke hun ikke tar mere på når hun spiser så meget..

sarah mange tak hun er en lille chrame trold

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

liam skriver:

vi har haft besøg af sp i dag. da hun skulle kontrol vejes.
hun vejer nu 7 kg så hun er taget 3,3 kg på så hun er faldet 4 kurver. men da hun stadig vokset i længene så vil hun ikke veje hende længere..
men de kan ikke helt forstå hun ikke tar mere på da hun får 3 måltider. så vi skal prøve at gi hende lidt a38 med lidt frugt mos til natten..
for hun får ikke nok mælk. hun får maks 200 250 ml i døgnet. så vi skal os til at gi hende jern. og så skal hun til at ha lidt kød til aftensmaden.. nu håber jeg bare hun vil spise det

hun kan nu side selv. og komme rundt over det hele. hun har krudt i rumpen.. vil helst stå meget op og gerne hoppe rundt. hun er en strid lille en.. hun har fundet ud af hun kan skrige.. så får hun ikke lige opmærksomhed så skal hun nok få det.. og så er hun ekstrem mor syg. min mor var her og passe hende i 1,5 time mens vi var oppe og træne.. det passet bestemt ikke damen og skreg det meste af tiden.. når vi er ude vil hun os kun være hos mig. hellere ikke hos farmand. så er ved at være godt slidt.

lige et par billeder af prinsessen

Hvor er hun bare smuk og rigtigt smart i tøjet

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Århhh hun er dejlig!!!!

Hun ser da helt perfekt ud synes jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.