ej men seriøst man.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

NinaNymannMadsen

en veninde og mig havde aftalt at holde fødselsdag sammen den 5 juni og sådan noget, og hun har hevet i mig den sidste måned for at jeg skulle høre om lokalet og det. og hun har spurgt om jeg nu også havde penge til det og sådan noget, og nu har hun lige skrevet om det ikke kunne udskydes til juli måned fordi hun ikke har penge til det før. det gør mig altså sur for vi havde snakket om det i et halvt år nu så hun har haft masser af tid til at spare op og det hele. og nu har jeg ventet for hendes skyld med at holde fødselsdag.

ville ikke noget med det her, ville bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Svei

Måske I bare skal holde hver for sig...

Anmeld

7. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg havde sgu blevet tosset på hende og havde derfor slev holdt min fødselsdag.. Sikke en spade af en veninde..

Anmeld

7. maj 2010

Patrick07

ja det tænker jeg også.. måske du bare skulle holde din fødselsdag d. 5 juni som planlagt

Anmeld

7. maj 2010

NinaNymannMadsen

Yrsa skriver:

Måske I bare skal holde hver for sig...

skrev også til hende at det så ikke blev til noget. men så hev hun i land igen. og alt muligt. det var fordi hun ikk hvade penge til at lække 250 til depositum nu, men havde sagt til hende jeg nok skulle betale de 500 det ville koste og så kunne hun betlae når vi skulle hente nøglen, så fandt hun ud af at så kunne hun godt. men det bliver godt nok bare sidste gang jeg holder med hende da.

Anmeld

7. maj 2010

NinaNymannMadsen

DatterMalou skriver:

Jeg havde sgu blevet tosset på hende og havde derfor slev holdt min fødselsdag.. Sikke en spade af en veninde..

blev også sur på hende og skrev til hende at det ikke kunne passe og kom med en lang forklaring og det hele... og så hev hun i land igen og ville enlig gerne. men holder ikk med hende mere nogen sinde da

Anmeld

7. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Astasmor skriver:

blev også sur på hende og skrev til hende at det ikke kunne passe og kom med en lang forklaring og det hele... og så hev hun i land igen og ville enlig gerne. men holder ikk med hende mere nogen sinde da

Jeg ville slet ikke holde med hende. Hvis hun selv har rykket dig for alt muligt og tilsidst trække i land. - måske du slet ikke får dine penge.

Anmeld

7. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg ville slet ikke holde med hende. Hvis hun selv har rykket dig for alt muligt og tilsidst trække i land. - måske du slet ikke får dine penge.

Astasmor skriver:

Anmeld

7. maj 2010

NinaNymannMadsen

DatterMalou skriver:

jeg har ikke betalt noget endnu. men hvis jeg ikke får mine penge skal hun ikke regne med vi snakker sammen mere. og hun plejer da og give penge tilbage når hun har lånt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.