Barnets køn i uge 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Vinker

Har I hørt det? 

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/05/06/052943.htm

Hvad synes I? Jeg synes det er fuldstændigt forkert og vil gi dem ret i at det blot vil føre til flere aborter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Jules

Vinker skriver:

Har I hørt det? 

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/05/06/052943.htm

Ja så det i tv...

Men jeg var helt blank.... Hvem kunne finde på at fravælge et barn pågrund af køn?????

Jeg kan ikke finde den fjerneste gode grund til det....!

Anmeld

7. maj 2010

Vinker

Jules skriver:

Ja så det i tv...

Men jeg var helt blank.... Hvem kunne finde på at fravælge et barn pågrund af køn?????

Jeg kan ikke finde den fjerneste gode grund til det....!

Jeg tror der er en del der godt kunne finde på at fravælge barnet pga køn! Feks nogen der måske har 4 drenge og inderligt ønsker en pige.... eller en eller anden ikke normal person der bare VIL ha det ene eller det andet køn....

Men læste så lige under ordet er frit at testen ikke passer da hun havde prøvet den!

Anmeld

7. maj 2010

Jules

Vinker skriver:

Jeg tror der er en del der godt kunne finde på at fravælge barnet pga køn! Feks nogen der måske har 4 drenge og inderligt ønsker en pige.... eller en eller anden ikke normal person der bare VIL ha det ene eller det andet køn....

Men læste så lige under ordet er frit at testen ikke passer da hun havde prøvet den!

Det er da altid noget den ikke passer så!

Jeg ville ihvertfald ikke kunne leve med at tage sådan et valg... Det er da absolut ingen god grund til at ende et liv! Man har bare at være glad for at man får en sund og rask baby Så er kønnet sgu helt lige meget!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

7. maj 2010

Vinker

Jules skriver:

Det er da altid noget den ikke passer så!

Jeg ville ihvertfald ikke kunne leve med at tage sådan et valg... Det er da absolut ingen god grund til at ende et liv! Man har bare at være glad for at man får en sund og rask baby Så er kønnet sgu helt lige meget!!!!!!!!!!!!!!

Kunne ikke være mere enig med dig Julie! Og det ville egentlig også være forfærdeligt hvis en gravid så vælger abort og den der test så har vist det modsatte......

Anmeld

7. maj 2010

Jules

Vinker skriver:

Kunne ikke være mere enig med dig Julie! Og det ville egentlig også være forfærdeligt hvis en gravid så vælger abort og den der test så har vist det modsatte......

Det ville være en grim lærestreg

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

jeg kunne godt finde på at prøve testen engang, men ikke fravælge noget pga køn. ALDRIG!!!
Men har læst meget om det og der er absolut mange fejl med testen, at den viser det forkerte køn..
Så det bliver pænt useriøst synes jeg.

Anmeld

7. maj 2010

LIZO

desværrer de testet ikke ret sikkere.. jeg har fuldt med en test ting på en anden side. og 60 % af gangene viser den forkert..

jeg ville fandme ha det dårligt hvis jeg valgte et barn fra på grund af et køn...

nu ønsket jeg mig brændene et af hvert køn. men ville på ingen måde vælge en dreng fra bare fordi det ikke lige blev som jeg ønsket. og ville elsket de barn lige så meget.

håber f..... at de folk der gør det har det MEGET dårlig med sig selv bagefter..

tænk på alle de stakkels mennesker der skal kæmpe for at blive gravide, at nogle så er så ligeglade. kan blive så sur..

forstå godt de ikke er lovlige at købe i dk.. netop fordi det vil blive misbrugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.