Loa skriver:
Ha ha skægt løsninsforslag.......
Sejt det virkede for dig....
Tror dog ikke det ville virke med mine svigerforældre, der altid meget gerne kommer forbi, og altid meget gerne ringer og snakker om ingenting..... Og især gerne kommer med gode råd, for de ved jo bedst.....
Tror egentlig bare jeg selv ville blive idiot af at høre på deres råd hele tiden, og så ligefrem selv bede om dem.... 
Jamen det super fed ved det, er jo at de kommer til kort!!!
Situation: Baby græder. Hvad skal jeg gøre? Svigermor: Jeg tror hun er sulten (det ved Jeg hun ikke er, men jeg giver mad alligevel). Baby græder stadig. Spørger igen: Hvad skal jeg gøre? Prøv med en tør ble. Ok jeg skifter ble. Hjælper ikke. Lad mig få hende siger svigermor. Resultat: baby skriger endnu højrere. Svigermor: jeg tror hun er træt. (det tror jeg nu også), og lægger hende til at sove. Det kan man gøre på mange måder, også så de ikke lige kan falde i søvn
Resultat, baby græder endnu mere. -efter sådan en tur i vridemaskinen, vhor farmor til sidst må give op med gode råd, så bliver hun altså lidt mere tilbageholdende.
Eller den med huen i det her vejr. Det ér svært at finde ud af, men når man ringer og spørger: synes du hun skla have hue på, og skal det være den hvide eller den lyserøde. Jamen hvad skal hun så sige??? (og jeg kan jo gøre lige det der passer mig, hun kan jo ikke se det). men kan jo aldrig ringe dagen efter og høre hvordan det går, og så lige samtidig fortælle at i går da jeg tog lillepige op af barnevognen 'var hun helt gennemblødt af sved, for den lyserøde hue var alt for varm', eller 'da jeg tog hende op havde hun iskolde øre, så det var nok dumt at hun ikke havde hue på'. -min svigermor holdt ihvertfald inde med de gode råd, når hun igen og igen oplevede at de ikke virkede, og at jeg havde bedre styr på det end hende!
Anmeld