Hvor mange af jer bruger det?
Jeg har nu spist p-piller de sidste 2 mdr, hvor jeg har lidt af kraftige mavesmerter og migræne. Jeg har derfor besluttet at stoppe med pillerne nu. Jeg ved godt man kan skifte til et andet mærke, men det orker jeg simpelthen ikke nu - med 2 børn og de humørsvingninger jeg altid oplever ved opstart af p-piller. Jeg har nu aldrig før haft problemer med p-piller, men min krop har åbenbart ændret sig efter 2 fødsler!
Nå, men jeg skal jo så finde en anden prævention, da jeg syntes kondommer er rigtig trælse. Derfor overvejer jeg nu spiral.
Jeg læste om det på nettet, som jeg dog ikke syntes lyder særlig rart - ved opsætning får man ve-smerter, man kan mærke trådene, samt får kraftigere blødninger - jeg bløder rigeligt i forvejen.
Men hvad er jeres erfaringer?
Jeg vil helst ikke have hormonspiral, hvis det bliver spiral, da jeg ikke vil udsætte min krop for alle de hormoner længere.
Kom gerne med jeres fordele/ulemper, egne erfaringer, holdninger mv. Syntes det er lidt svært.
Jeg vil dog tale med min læge om det, men kunne godt tænke mig at høre lidt om andres erfaringer også.
Jeg er anonym i dag, syntes spørgsmålet er lidt pinligt/MEGET privat!
Anmeld