Ville i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

BulleMulle

Heej ..

Ville i blive testet hvis i fx. havde en sygdom i familien som kunne være avelig ? Eller ville i vente til i måske havde tagn på det ?

Og ville i få børn, selvom i måske kunne føre den videre ?

Knus Sandra <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Margorie

Det kommer nok an på hvilken sygdom der er snak om? Hvis den er meget slem ville jeg nok ikke, men var det noget der kunne helbredes eller er meget sjældent så ville jeg nok få børn..

Anmeld

7. maj 2010

BulleMulle

Hvis det nu var muskelsvind ? :/

Anmeld

7. maj 2010

Svei

Jeg ville blive testet og alt efter hvilken risiko der er ved denne sygdom så ville jeg vælge børn til eller fra.

Anmeld

7. maj 2010

L-Mortil3

Puha ja, muskelsvind, den er altså ikke rar, jeg ville nok blive testet, og er der intet = ingen risiko for at barnet får det, så ville jeg få børn, er det modsatte tilfældet ville jeg overveje æg donor/genterapi, og SÅ få raske børn

Knus fra Line, der sidder med Liam på skødet selvom hun har en arvelig kronisk sygdom

Anmeld

7. maj 2010

BulleMulle

Ja den er ikke særlig sjov. Har bare altid haft et ønske om a få mine egne børn . altså helt biologisk

Anmeld

7. maj 2010

foto på lærred

Hej Mulle,

Nu ved jeg ikke om sygdommen er berettiget til ægsortering, men det kan du jo hurtig undersøge. Hvis den er, så vil det blive dine egne biologiske børn. De vil tage æg ud fra dig (som ved IFV) og undersøge dem. Vælge et æg som ikke har den forkerte arvemasse/kromoson, og så befrugte det med din mands sæd. Det vil derfor være jeres eget biologiske barn.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.