Altså jeg ved ikke om det bare er Niklas Emil der er en fjollehoved, men her det sidste stykke tid har han fået en sjov ide som efterhånden er ved at blive ret træls!
Han leger simpelthen hamster! Når han har spist så gemmer han tit den sidste mundfuld i munden. Han sidder bare der med store tygge kinder og med lille sjov trutmund (ja jeg burde egentlig se om jeg ikke kunne fange et billede af det en dag for det er lidt grinern at se på) men problemet er nu blevet at han nægter at synke den sidste mundfuld og han vil heller ikke spytte ud. Han kan faktisk rende rundt med mad i munden i en halv time mindst, og så pludselig vælter det ud af munden på ham, ned af tøjet og ned på gulvet
Jeg har prøvet at forklare ham at han skal synke maden eller spytte det ud, men han ryster bare på hovedet. Jeg prøver at presse det ud ved at trykke på hans kinder, men han holder munden ret godt lukket så det er ikke meget jeg kan få ud.
Han snakker også (så godt han nu kan) med munden fuld af mad, men uden at åbne munden.
I morges havde han rendt rundt længe med en mundfuld havregrød i munden og da han skulle ha tør ble på var han ved at få det galt i halsen fordi han jo skulle ligge ned. Det er heller ikke nemt at børste tænder på et hamster.....
Nu er han så også begyndt at lege hamster selvom han ikke har noget i munden. Det er vidst blevet en dårlig vane for ham.
Nogen af jeres unger der er lige så skøre som Niklas Emil? 
Anmeld