Mit lille hamster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.255 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Vinker

Altså jeg ved ikke om det bare er Niklas Emil der er en fjollehoved, men her det sidste stykke tid har han fået en sjov ide som efterhånden er ved at blive ret træls!

Han leger simpelthen hamster! Når han har spist så gemmer han tit den sidste mundfuld i munden. Han sidder bare der med store tygge kinder og med lille sjov trutmund (ja jeg burde egentlig se om jeg ikke kunne fange et billede af det en dag for det er lidt grinern at se på) men problemet er nu blevet at han nægter at synke den sidste mundfuld og han vil heller ikke spytte ud. Han kan faktisk rende rundt med mad i munden i en halv time mindst, og så pludselig vælter det ud af munden på ham, ned af tøjet og ned på gulvet   Jeg har prøvet at forklare ham at han skal synke maden eller spytte det ud, men han ryster bare på hovedet. Jeg prøver at presse det ud ved at trykke på hans kinder, men han holder munden ret godt lukket så det er ikke meget jeg kan få ud.

Han snakker også (så godt han nu kan) med munden fuld af mad, men uden at åbne munden.

I morges havde han rendt rundt længe med en mundfuld havregrød i munden og da han skulle ha tør ble på var han ved at få det galt i halsen fordi han jo skulle ligge ned. Det er heller ikke nemt at børste tænder på et hamster.....

Nu er han så også begyndt at lege hamster selvom han ikke har noget i munden. Det er vidst blevet en dårlig vane for ham.

Nogen af jeres unger der er lige så skøre som Niklas Emil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Jules

Hihi... Lille fjollehoved Kan lige se det for mig!

Viktor har det meget med at skulle stå i bro... Og kigge mellem sine ben Den er næsten helt sikker når han skal sige farvel når jeg henter ham i dagplejen Tror han har fundet ud af vi ikke kan lade være med at skrald grine

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

Isaac kan også sidde med mad i munden i læææænge, og så wupti pludselig skal det bare ud..

Igår var det feta og lassange, pænt klamt... Det har han gjort lidt tid nu og det virker ikke til det bliver kedeligt for ham... AHHHHHH..

Vi har to meget mystiske unger Måske de bare falder i hak når de ser hinanden.. hihi

Anmeld

7. maj 2010

msax

Addrr - det lyder som en pæn ulækker samling der kommer ud igen.

Mille laver heldigvis ikke samme show, så jeg er lidt blank for gode ideer. Men tænker om du evt på en eller anden måde kan afkode hvornår det er den sidste mundfuld og ikke give ham den/lade ham spise den.

SMIL Mette 27+2

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

hihi kan lige se det for mig, men man må jo ikke grine. Jeg kan godt se det er træls når det går ud over tøj og galt i halsen.... håber han snart bliver træt af det eller finder på noget andet sjovt

Anmeld

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Altså jeg ved ikke om det bare er Niklas Emil der er en fjollehoved, men her det sidste stykke tid har han fået en sjov ide som efterhånden er ved at blive ret træls!

Han leger simpelthen hamster! Når han har spist så gemmer han tit den sidste mundfuld i munden. Han sidder bare der med store tygge kinder og med lille sjov trutmund (ja jeg burde egentlig se om jeg ikke kunne fange et billede af det en dag for det er lidt grinern at se på) men problemet er nu blevet at han nægter at synke den sidste mundfuld og han vil heller ikke spytte ud. Han kan faktisk rende rundt med mad i munden i en halv time mindst, og så pludselig vælter det ud af munden på ham, ned af tøjet og ned på gulvet   Jeg har prøvet at forklare ham at han skal synke maden eller spytte det ud, men han ryster bare på hovedet. Jeg prøver at presse det ud ved at trykke på hans kinder, men han holder munden ret godt lukket så det er ikke meget jeg kan få ud.

Han snakker også (så godt han nu kan) med munden fuld af mad, men uden at åbne munden.

I morges havde han rendt rundt længe med en mundfuld havregrød i munden og da han skulle ha tør ble på var han ved at få det galt i halsen fordi han jo skulle ligge ned. Det er heller ikke nemt at børste tænder på et hamster.....

Nu er han så også begyndt at lege hamster selvom han ikke har noget i munden. Det er vidst blevet en dårlig vane for ham.

Nogen af jeres unger der er lige så skøre som Niklas Emil?

Sidder lige og klukker lidt.... Ha ha ha... Han har sgu humor...

Ej, jeg kan godt se det kan blive pænt irriterende! Mit klogeste råd må være helt at ignorere når han gør det, så han finder ud af at det ikk er noget han får nogen som helst opmærksomhed ud af!

Stort knus søde

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Iiih altså, hvor kan de få mange SÆRE idéer...

Emma synes nogen gange at det er sjovt at holde mælk og andre drikkevarer inde i munden og lade det rende lige så stille ud ned på hendes tøj....

Og så har hun en sær idé med at hun skal sidde på alt.. Det kan være alt lige fra en legetøjsgarage til en dørstopper, og hun ligger det simpelthen til rette under sig inden hun sætter sig. Skøre tøs.

Og så laver hun af og til stunts, hvor hun falder med vilje på de mest sære måder igen og igen, mens hun siger AV...

Anmeld

8. maj 2010

oo

hahahaha!! et hamster?! hvordan kommer man lige på den ide?

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

Ja, undskyld...............men fik lige et ret sjovt billede af dit "hamster" på nethinden. Skøre, skøre unge.

Prøv at ignorér det.............for han har fundet ud af, at han selv kan bestemme over det han har i munden. Giv ham 2-3 uger.............så tror jeg at han er færdig med sit hamster-flip.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.