Anbefal en sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

SilkeV

Ja overskriften siger sig selv..

Min datter på knap 17 mdr er endelig begyndt at gå..

Så i dag ska vi ud at ha fundet det første rigtige par sko til hende. Og ville så lige høre jeres erfaringer med sko til de små fusser..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

SilkeV skriver:

Ja overskriften siger sig selv..

Min datter på knap 17 mdr er endelig begyndt at gå..

Så i dag ska vi ud at ha fundet det første rigtige par sko til hende. Og ville så lige høre jeres erfaringer med sko til de små fusser..

Knus

allerførst, tillykke;0) det er fedt når de begynder at gå!

spørg i forretningen:0) det er vigtigt i ser på om din datter har en bred/smal fod, om hun har høj/lav vrist... ellers skal de første sko generelt have en god bøjelig sål...

Anmeld

7. maj 2010

SilkeV

ka-ri-na skriver:

allerførst, tillykke;0) det er fedt når de begynder at gå!

spørg i forretningen:0) det er vigtigt i ser på om din datter har en bred/smal fod, om hun har høj/lav vrist... ellers skal de første sko generelt have en god bøjelig sål...

Ihh tak.. Det er bare så stort!! Og det ser bare så sødt ud som hun sådan trisser rundt..  

Ja, ville også spørge.. Men det ku jo være i kendte en lækker sko  der sku prøves som den første..

Knus

Anmeld

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

SilkeV skriver:

Ihh tak.. Det er bare så stort!! Og det ser bare så sødt ud som hun sådan trisser rundt..  

Ja, ville også spørge.. Men det ku jo være i kendte en lækker sko  der sku prøves som den første..

Knus

der er SÅ mange lækre sko...

Angulus, Bisgaard, Bundgaard, Pepino, Ecco.....  men de er alle forskellige;0)

selv troede vi at en Bisgaard var god til vores datter, men da der er naturgummi i sålen var der ligesom for meget friktion når hun gik.... så vi endte med en Pepino:0)

Anmeld

7. maj 2010

Lulle25

Jeg har købt angulus begynder sko til vores søn, de er så bløde og rigtig gode for deres små fusser, så dem vil jeg da gerne anbefale. Der hvor jeg købte dem kunne man få dem i brun, creme, cognac og rød ved ikke om der er andre farver? Og tillykke med at hun går, det er så skønt når de kan

Anmeld

7. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Tillykke med hun går...

Vi husker også dagen, som var den igår.

Spar aldrig på hendes fodtøj, hun skal jo gå i mange år frem...

Tag hende med i en sko foretning og få den rigtige hjælp, har blot de samme råd som de andre...

Vi bruger angulus og primigi til Frederic.

Anmeld

7. maj 2010

N&J

Jeg købte Bundgaard som den første sko (efter gennemgang og anbefaling i skobutikken) og de har været rigtig gode, denne gang endte det med en superfit, men er ikke helt tilfreds med den (syntes ikke den støtter så godt som bg) så ender nok med at købe en bundgaard igen, min mor fortalte at det var det mærke hun købte til os da vi var børn, jeg jeg valgte at stole på hendes ekspertise efter 3 børn.. og var derfor overbevist om at hvis jeg ikke fandt en sko der virkede bedre end bundgaarden, så skulle det være den..  

Anmeld

7. maj 2010

Betteisen

Hejsa!

Angulus laver en super lækker babysko i ren skind, med meget blød sål... Helt klart en af mine favoritter.

Ellers laver de en dejlig sko fra Bisgaard også, men det er helt op til hvordan din datters fod er, hvilken sko du skal vælge.

Du må ned og snakke med dem, der har forstand på det

Anmeld

7. maj 2010

nannanadja

jeg har også lige købe romeo s første sko, det blev en bundgaard for han har brede/ tykke fødder Så han kunne ikke være i andre mærker... som pynte sko havde vi en nike-de er rigtig fine men kun med lædersål... men prøv og spørg og prøv jer frem i butikken..

Anmeld

7. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

De aller første par sko Astrid fik var et par røde baby pepino.. De nye, alm sko jeg har købt (da de første sko nemt går i stykker ude) er en Adi.. Her til min søsters konfirmation købte jeg et par rigtig søde lilla sandaler til hende i Ecco..
Jeg er super glad for alle 3 par sko - har intet at klage over..! Jo prisen, men hvad kan man forvente når jeg er så stædig kun at vil købe sko i skolageret fordu der ved jeg at jeg kan få den rigtige hjælp, så Astrid får præcis den sko som passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.