Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Lullaby

For ca 5 år siden mistede min veninde og jeg kontakten. For omkring 1 år siden fandt vi sammen igen og har snakket sammen via sms. Nu har hun mistet sin baby i maven og begravelsen er på torsdag. Mit dilemma er således: Skal jeg droppe min eksamen torsdag for at tage med? Den her eksamen er mit 2 forsøg og hvis jeg dumper igen så skal jeg have dispensation. Hvis jeg ikke dukker op torsdag bliver det betegnet som et forsøg og så har jeg en chance til i februar men altså det sidste. Eller skal jeg sige til hende at jeg først kan komme efter? Min eksamen varer fra 9-15 ca da det er en praktisk eksamen og der er ventetid osv. Hjælp mig :-(
Hun kom ikke da jeg lige havde født og jeg har ikke set hende siden vi blev uvenner for 5 år siden. Vi er dog inviteret med til deres bryllup til September..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Heidi.

Hmmmmm....

Umiddelbare ville jeg også være i et dilemma.. Men på den anden side.. Du skal også tænke på dig selv.. Jeg ville nok gå til min eksamen, og så derefter deltage i begivenhederne.. Selvom det er en forfærdelig ting der er sket..

I har jo trods alt ikke set hinanden længe.. Men puhhhh ha den er sgu svær..

(H)

Anmeld

10. juni 2008

Stumpen

Jeg ville tage til eksamen.. Men selvfølgelig beklage og forklare hvorfor..
(H) Anja..
-Der så personligt synes at begravelse af et lille foster kun hører det nærmeste familie til..

Anmeld

10. juni 2008

smokie

Hej jeg ved du spurgte om et råd det vil jeg ikke give dig men sige at du skal følge dit hjerte og den første indskydelse du havde da du blev spurgt om du ville deltage hvad du føler er det rigtige syntes jeg du skal gøre

(H) Smokie som håber alt flasker sig alligevel selvom du er i tvil

Anmeld

10. juni 2008

Lise

Du skal da klart gå til din eksamen... Det kan din veninde vel også forstå, når det nu er 2. gang og du først kan komme op igen (sidste gang) næste år - det er tragisk for din veninde, men tag nu den eksamen og kom til begravelsen bagefter.

Anmeld

11. juni 2008

MorCamilla

Jeg ville gå til min eksamen og deltage ved veninden når jeg var færdig til eksamen.. Nok mest fordi I ikke har set hinanden i mange år..
Og jeg har lært af bitre erfaringer at man nogle gange skal stille sig selv i første række..:$

Anmeld

11. juni 2008

Lullaby

Jeg skrev så til hende, at jeg kom efter. Jeg tror hun blev glad. Hun skrev i hvert fald, at det lød dejligt. Puha. :'( Tak allesammen for jeres gode råd :)

Anmeld

11. juni 2008

smokie

Hvor er jeg glad for at hører at du fandt en løsning på tigene som passede dig held og lykke med eksamen og den sørgelige begivenhed bagefter

(H) Smokie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.