Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...hvornår ægløsningen ligger, når man springer en periode over??
Altså det jeg mener er, at den vel ligger i slutningen og ikke i starten??
Håber nogen forstår mit spørgsmål, jeg ved ikke helt hvordan jeg ellers skal formulerer det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Forstår ikke helt dit spørgsmål tror jeg.. Mener du, når du springer blødning over, eller når blødning kommer senere?
Ja, når man springer blødningen over - altså en periode
Slet ingen der ved hvornår ægløsningen ligger, når man springer en blødning over??
det er jo helt individuelt:0)
ka-ri-na skriver: det er jo helt individuelt:0)
Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men det jeg tænker på er, at den vel ligger tættere på den kommende mens, end den man havde sidst..?
Louisiana28 skriver: Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men det jeg tænker på er, at den vel ligger tættere på den kommende mens, end den man havde sidst..?
teorien siger omkring midten.... men hvis du vil være sikker kan du bruge æl.tests
ka-ri-na skriver: teorien siger omkring midten.... men hvis du vil være sikker kan du bruge æl.tests
Tak for svar
Louisiana28 skriver: Tak for svar
velbekomme
enig, den burde ikke rykke sig ret meget af at du springer en periode over...kun hvis du gør det ofte, så ødelægger du jo dit naturlige system og rytme.-)
Men springer du abre en enkelt over, ja så burde den ligge nogenlunde hvor den plejer-du springer jo ÆL helt over ved at gøre det og så kommer den bare næste gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128