Hårdt at gå nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Liljesilas

Hej piger.

Jeg er ved at være i uge 35, og synes det er blevet hårdt at gå. Det føles som om min baby sidder helt nede i underlivet når jeg går, og så er mine fødder døde efter få minutter. Har i det på samme måde? Lidt svært at få sig afsted om morgenen, når det går i musse tempo, og med smerter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

B&J

det kan du to griner jeg var også helt død der den gang jeg var gravid... nå jeg skulle arbejde uhhh sad meget ned til sidst i uge 35 og 36.... og min chef var så sød ved mig hihihi men godt jeg havde min fyr der kunne give mig massage under føderne uhh det var godt..

Anmeld

6. maj 2010

Liljesilas

B&J skriver:

det kan du to griner jeg var også helt død der den gang jeg var gravid... nå jeg skulle arbejde uhhh sad meget ned til sidst i uge 35 og 36.... og min chef var så sød ved mig hihihi men godt jeg havde min fyr der kunne give mig massage under føderne uhh det var godt..

Uhh sikke en sød kæreste du har dig Min mand plejer også at nusse mig, men han er lige blevet opereret, så det er omvendt de her dage, selv om jeg er lidt små pivet..  

Anmeld

6. maj 2010

B&J

mayapigen skriver:

Uhh sikke en sød kæreste du har dig Min mand plejer også at nusse mig, men han er lige blevet opereret, så det er omvendt de her dage, selv om jeg er lidt små pivet..  

åhh øv altså.... ellers havde han sikkert også gjordt det på dig... men så kan være han nusser og pusser mere om dig når du har født og i mens du føder... du kan tro det er dejligt og især få lov af se deres ansigt når den lille kommer

Anmeld

6. maj 2010

AWO

JA! Det klemmer, strammer og stikker, og man skal tisse efter bare få skridt.  Og hver gang, jeg rejser mig op for at gå, får jeg en plukve...

Jeg har dog endnu ikke oplevet nogen død fornemmelse i fødderne - heldigvis! Har du meget vand i benene, siden det sker?

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

Uhhh ja det er helt det samme her, specielt det med fødderne..... øv at manden lige er blevet opereret, håber han har det godt.... Køb en god fodcreme og smør ind selv en gang eller 2 om dagen det gør jeg, når han ikk har tid, evt en der køler fødderne lidt også!!!!! Det varer ikk længe endnu, wiiiii

Anmeld

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

mayapigen skriver:

Hej piger.

Jeg er ved at være i uge 35, og synes det er blevet hårdt at gå. Det føles som om min baby sidder helt nede i underlivet når jeg går, og så er mine fødder døde efter få minutter. Har i det på samme måde? Lidt svært at få sig afsted om morgenen, når det går i musse tempo, og med smerter..

ha ha...., du beskriver det super godt...

jeg husker det tydeligt, man føler man snegler sig frem.... det er slet ikke ualmindeligt;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.