mens vi venter ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Milka

... på at lilja-sirenen går igang med sine natlige skrigeture (ja, stadigvæk!) ville jeg lige vise jer et par billeder fra zoo i morges. en smuk elefant, og to fascinerede småpiger synes selv elefantbilledet blev rigtig godt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

TbCp

Ihh altså du er simpelthen fantastisk til at tage billeder, kan ikke huske om jeg har spurgt, men hvilket kamera har du?

Blev det så til skrigeture i nat?
Jeg har haft Liva sovende hos mig siden midnat, hun har haft forfærdelige mareridt, på et tidspunkt lå hun bare og græd mens hun igen og igen sagde "nej, mor du må ikke køre fra mig"

Anmeld

7. maj 2010

Milka

TbCp skriver:

Ihh altså du er simpelthen fantastisk til at tage billeder, kan ikke huske om jeg har spurgt, men hvilket kamera har du?

Blev det så til skrigeture i nat?
Jeg har haft Liva sovende hos mig siden midnat, hun har haft forfærdelige mareridt, på et tidspunkt lå hun bare og græd mens hun igen og igen sagde "nej, mor du må ikke køre fra mig"

mange tak jeg bruger et nikon d40.

det var da forfærdeligt med de mareridt?! jeg aner jo stadig ikke hvad der sker med bille. lidt sprog ville hjælpe en hel del! der var ikke noget i nat, men der var lidt klokken 5 i morges

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

det var da forfærdeligt med de mareridt?! jeg aner jo stadig ikke hvad der sker med bille. lidt sprog ville hjælpe en hel del! der var ikke noget i nat, men der var lidt klokken 5 i morges

Ja det er skide synd for hende, men heldigvis har vi (nu) de fleste nætter hvor hun bare sover.

Og ja, når der kommer lidt sprog er det altså rart, selvom det stadigvæk ikke er altid de kan sætte ord på hvorfor de er kede af det...

Kl 5 det er jo midt om natten!

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

Kameraet ser forøvrigt vildt lækkert ud!

Det er min drøm en dag at købe et vildt godt kamera, men der skal jo lige lidt penge til

Anmeld

7. maj 2010

Milka

Kameraet ser forøvrigt vildt lækkert ud!

Det er min drøm en dag at købe et vildt godt kamera, men der skal jo lige lidt penge til

hvilket kamera bruger du? kvaliteten af dine billeder er da altid i top

nu er der kun 2 mdr, 1 uge og 2 dage til din sommerferie!! jeg tror du glæder dig hvad skal i? og hvordan går det med knæet?

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

hvilket kamera bruger du? kvaliteten af dine billeder er da altid i top

nu er der kun 2 mdr, 1 uge og 2 dage til din sommerferie!! jeg tror du glæder dig hvad skal i? og hvordan går det med knæet?

Jeg har et samsung cmos 6.4

Kombineret video/kamera.

ÅH jeg glæder mig rigtig meget til sommerferien... vi satser på 1 uge i normandiet. Vi var der nede i 2006, da vi lige var blevet kærester, og der er bare så fantastisk.... min mand er beton-tosse så der er jo en masse at se for ham... og så ved han så meget om 2. verdenskrig at det er som at have sin egen personlige guide med rundt.
Og så bliver det 2 uger hjemme, hvoraf den sidste skal bruges til at køre Liva ind i børnehaven.

Knæet har haft godt af ro... kan bøje det lidt mere idag, så jeg tager lige et par dage mere med benet oppe

Anmeld

7. maj 2010

Milka

TbCp skriver:

Jeg har et samsung cmos 6.4

Kombineret video/kamera.

ÅH jeg glæder mig rigtig meget til sommerferien... vi satser på 1 uge i normandiet. Vi var der nede i 2006, da vi lige var blevet kærester, og der er bare så fantastisk.... min mand er beton-tosse så der er jo en masse at se for ham... og så ved han så meget om 2. verdenskrig at det er som at have sin egen personlige guide med rundt.
Og så bliver det 2 uger hjemme, hvoraf den sidste skal bruges til at køre Liva ind i børnehaven.

Knæet har haft godt af ro... kan bøje det lidt mere idag, så jeg tager lige et par dage mere med benet oppe

jeg vil OS ha et videokamera

Anmeld

7. maj 2010

Jules

Super billeder som altid....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.