Har fået en pakke.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Vingummien

og den er bare rigtig fin Dejligt tøj til en EMil og kanon søde trolde til mig

Hvor er i bare søde. Føler bare jeg næsten svigter jer herinde for tiden og alligevel formår i at tænke på os

Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end et stort tak og er så glad for at i viser at i tænke rpå os, og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden jer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

TbCp

suanne85 skriver:

og den er bare rigtig fin Dejligt tøj til en EMil og kanon søde trolde til mig

Hvor er i bare søde. Føler bare jeg næsten svigter jer herinde for tiden og alligevel formår i at tænke på os

Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end et stort tak og er så glad for at i viser at i tænke rpå os, og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden jer.

Så er der lidt til det nye hjem

Anmeld

6. maj 2010

oo

et var Helenes gode ide og det er jo bare for at sige at vi tænker på DIG midt i al flytteriet og udpakningen og det hele

Anmeld

6. maj 2010

iln

Ej... det har jeg slet ikke hørt om. Ville da gerne have bidraget, men er glad for at alle tøserne tænker på dig herinde. Det er jo en hård tid du har været igennem, men nu kan det kun gå fremad - og håber I nyder jeres nye hjem.

Anmeld

6. maj 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

et var Helenes gode ide og det er jo bare for at sige at vi tænker på DIG midt i al flytteriet og udpakningen og det hele

Tak

Anmeld

6. maj 2010

Vingummien

iln skriver:

Ej... det har jeg slet ikke hørt om. Ville da gerne have bidraget, men er glad for at alle tøserne tænker på dig herinde. Det er jo en hård tid du har været igennem, men nu kan det kun gå fremad - og håber I nyder jeres nye hjem.

Vi nyder det fuldt ud

Anmeld

6. maj 2010

anna-jonas

En lille ting, der kan varme i en lidt svær tid.................

Anmeld

6. maj 2010

anna-jonas

En lille ting, der kan varme i en lidt svær tid.................

Anmeld

7. maj 2010

Barbamama

Godt du blev glad for det

Anmeld

7. maj 2010

Jules

Hvor er de søde

Dejligt at høre i er faldet godt til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.