Der var åbenbart en grund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Vinker

Husker I mit indlæg om mangel på rabat?

Det endte med at jeg tog tyren ved hornene og skrev følgende sms til hende:

"Christina, jeg ved vi har lovet hinanden at være ærlige overfor hinanden og fortælle hvis der er noget galt. Derfor blir jeg nød til at komme ud med, at jeg er skuffet over at jeg ikke fik nogen form for rabat på det tøj. Jeg ved godt det kun er "Name it" og er forholdvist billigt, men alligevel.... Vil bare fortælle dig det. Synes bare det virker som hardcore bussiness og tænker, at så kan jeg lige så godt handle andre steder. Har trods alt lige arbejdet ude ved dig!"

Og jeg ventede og ventede, men der kom ikke noget svar, men så om aftenen fik jeg en sms hvor der stod at hun havde skrevet til mig på FB. Det viste sig så at der lå noget bag..... Der var åbenbart kommet nogle småknuder i vores venskab og vi trængte til at få renset luften. Typisk tøser at hænge sig i små episoder mm, men vi fik skrevet en masse til hinanden på en ærlig, men pæn måde. Vi fik fortalt hver vores side af de forskellige episoder og det var bare rart at komme ud med det hele. Hun skrev at alt dette havde gjort at hun ikke følte hun skyldte mig noget - Derfor havde jeg ingen rabat fået. En ting var feks at hun var meget skuffet over at jeg ikke havde besøgt dem ude i butikken nu hvor det var 5 måneder siden jeg stoppede. Jeg fik forklaret hvorfor osv og der var fuld forståelse.

Så nu er vi igen glade og jeg har været sammen med hende det meste af dagen. Hun kom med rundstykker i morges og så tog vi ud i storcenteret og brugte alle hendes penge og bagefter en tur  i svømmehallen hvor vi bare dasede i det varme vand. Super hyggeligt og vi fik snakket en helt masse og alt mellem himmel og jord.

Og så havde hun en lille gave med til mig; et rigtig lækkert tørklæde. Hun kender da også lige min svage side, hihi.

Så jo, det var sgu super godt at jeg fik sagt det til hende for nu er stemningen pludselig fantastisk og selvom man ikke vidste at vi havde nogle knuder i forholdet, ja så var der alligevel noget der lige skulle af vejen!

Vi satser på at ses igen på onsdag hvor vi så tar Niklas Emil med i svømmehallen. Håber ikke han blir alt for bange for hende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

TbCp

Arh hvor dejligt!
Det var godt du skrev til hende!

Anmeld

6. maj 2010

oo

juhuuu! godt du skrev

jeg fanger den heller aldrig når der er knuder piger imellem, så du er ikke den eneste. jeg har to rigtig gode veninder som også er gode veninder, så vi ses altid alle 3 når jeg er i københavn, og i sommers kaldte den ene af dem os andre for hendes "fissemænd" fordi vi var kvinder uden alt muligt udenoms indpaknings "nu er jeg sur, men jeg siger ikke over hvad" gøgl

Anmeld

6. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

juhuuu! godt du skrev

jeg fanger den heller aldrig når der er knuder piger imellem, så du er ikke den eneste. jeg har to rigtig gode veninder som også er gode veninder, så vi ses altid alle 3 når jeg er i københavn, og i sommers kaldte den ene af dem os andre for hendes "fissemænd" fordi vi var kvinder uden alt muligt udenoms indpaknings "nu er jeg sur, men jeg siger ikke over hvad" gøgl

Haha herligt udtryk

Anmeld

6. maj 2010

Bondepigen

... og der var lige et bevis på, at det bedst kan betale sig at få snakket om tingene i stedet for, det ligger og ulmer. Fantastisk at I nu kan starte på en frisk!!!

Anmeld

6. maj 2010

anna-jonas

Se, se Rikke. Man skal bare være åben og ærlig, og altid i en god tone.........................så løser tingene sig som regel. FLOT at du fik det ud af verden, og at jeres forhold lige fik et 10.000 km tjek.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.