Ringslynge sælges, aldrig brugt og i org. emballage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.413 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Happy

Sort slynge fra Trille, aldrig brugt. 150 kr. Kan enten hentes i Charlottenlund eller sendes med posten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Sabsy

Happy skriver:

Sort slynge fra Trille, aldrig brugt. 150 kr. Kan enten hentes i Charlottenlund eller sendes med posten.

Er det ikke den der har været oppe i medierne, omkring den kvalte barnet når det lå i den.. Altså kun hvis barnet lå ned..

- Eller tager jeg fejl??

Anmeld

6. maj 2010

Happy

Det ved jeg ikke noget om men ellers så smider jeg den selvfølgelig bare ud. Ikke noget med kvalte børn her!!!

Anmeld

6. maj 2010

B&J

nej det er ikke den slags den der er super har jeg fået af vide af min sp... for noget i den slags bruger man også i fattige lande og hun roser dem så meget.... eller ikke helt på samme måde da de kun har klædet

Anmeld

6. maj 2010

Sabsy

Happy skriver:

Det ved jeg ikke noget om men ellers så smider jeg den selvfølgelig bare ud. Ikke noget med kvalte børn her!!!

Det var heller ikke fordi jeg skulle ødelægge dit salg men tror bare jeg har hørt om dem i usa..

Har prøvet at lede efter artiklen på EB og BT, men kan ikke finde den, kan godt værej eg tager fejl - det må du meget undskylde..

Anmeld

6. maj 2010

B&J

SabrinaJuulOlsen skriver:

Det var heller ikke fordi jeg skulle ødelægge dit salg men tror bare jeg har hørt om dem i usa..

Har prøvet at lede efter artiklen på EB og BT, men kan ikke finde den, kan godt værej eg tager fejl - det må du meget undskylde..

den har sådan noget elastik og barnet kan kun ligge i den jeg tror du tænker på er det ikke denne???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2010

Sabsy

B&J skriver:

den har sådan noget elastik og barnet kan kun ligge i den jeg tror du tænker på er det ikke denne???

Ja det er sådan en - min fejl..

Anmeld

6. maj 2010

Nadi

Er du til at handle med  for hvis du vil gå med til 100 kr + porto vil jeg gerne købe den.

-Nadia

Anmeld

7. maj 2010

Happy

Det kan vi godt sige, hvor skal den sendes hen

Anmeld

7. maj 2010

Nadi

Happy skriver:

Det kan vi godt sige, hvor skal den sendes hen

Jeg sender lige et pb med min adresse, så kan jeg også lige få dit  reg og konto nr. og overføre nogle penge.

Ved du hvad prisen bliver samlet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.