britax baby safe sleeper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Pige2009

Skouboe skriver:

Denne scorer faktisk lige så højt eller højere end almindelige autostole i FDM's test.

Den har fået 4 stjerner i FDM's egen test.

Vi kører meget og har langt til familien og når lillesøster kommer ud køber vi sådan en her...

Når hun så bliver lidt større rykker hun direkte over i en Britax First Class autostol, der kan monteres både fremadvendt og bagudvendt og går fra 0-18 kg, så vi slipper for "ind-imellem" autostolen.

Vi har 2 stk. first class til storesøster (en til hver bil) og vi er SUPER glade for dem.

Det må være en nyere test end den jeg har læst så, men det må alt andet lige også være mere behageligt for den lille at ligge ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Skouboe

Baagøe skriver:

Det må være en nyere test end den jeg har læst så, men det må alt andet lige også være mere behageligt for den lille at ligge ned

Autostolen (eller hvad man skal kalde den) er ret ny på markedet - jeg tror ikke engang tænk og test har haft fat i den endnu, men den scorer rigtigt højt hos FDM, så vi har besluttet os at investere i en.

Jeg tror helt sikkert også den er meget rarere for spædbørn end en almindelig autostol. Det er så bare ærgerligt at den ikke kan bruges så længe, ihvertfald ikke hvis lillesøster vokser som sin storesøster.

Anmeld

7. maj 2010

Mama3

millesofie skriver:

hej jeg overvejede den også men endte så med en Play auto da det var en auto stol som kunne lægges næsten helt ned .

men jeg har kun hørt godt om den og efter 6 mån kan man jo sælge den igen

den lyder også go hva mærke er den så vil jeg nemlig lige google den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.