Nu er det helt officielt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Chalala85

Hvor er det dejligt!! så bliver det spændene at se om han har ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

oo

HURRAAAAA! jeg krydser for det er en lille krabat der sidder fast med syvtommersøm derinde

Anmeld

6. maj 2010

Sakris

Ej hvor dejligt.... Så kommer vi rigtig til at følges ad.

Anmeld

6. maj 2010

Bavianis

Hej Eva

Hvor er det skønt! Det papir er simpelthen det bedste papir man nogensinde har haft! Det betyder faktisk "alverden"!

Tillykke med kuverten;-)

Knus Susanne

Anmeld

6. maj 2010

Sofia

Tillykke

Anmeld

6. maj 2010

håber snart det er os

businesstigger skriver:

Så var jeg forbi lægen i dag. Har fået taget blodprøver, testet urin, udfyldt papirer til hospitalet (Hvidovre) og lavet vandrejournal og er nu officielt gravid pregnant.gif smilie_flagge14.gif

Jeg var lidt i tvivl om jeg var 6+0 eller 6+4 (ikke at det betyder alverden) men han lavede ingen GU men kiggede bare på sin beregner og sagde at hans bud var d. 26.12.10 - altså at jeg er 6+4. Nu får vi se om han har ret.

Så nu skal mandag bare komme og gå uden at jeg begynder at bløde som ved min SA i febuar så tror jeg at jeg kan slappe lidt mere af og tro rigtigt på det good20luck.gif

00000858.gif

kæmpe stort tillykke

Anmeld

6. maj 2010

Mira0911

Stort tillykke....

Anmeld

6. maj 2010

Loa

Stort tillykke

Og  for at alt går som det skal.........

Anmeld

6. maj 2010

Mettemus

businesstigger skriver:

Så var jeg forbi lægen i dag. Har fået taget blodprøver, testet urin, udfyldt papirer til hospitalet (Hvidovre) og lavet vandrejournal og er nu officielt gravid pregnant.gif smilie_flagge14.gif

Jeg var lidt i tvivl om jeg var 6+0 eller 6+4 (ikke at det betyder alverden) men han lavede ingen GU men kiggede bare på sin beregner og sagde at hans bud var d. 26.12.10 - altså at jeg er 6+4. Nu får vi se om han har ret.

Så nu skal mandag bare komme og gå uden at jeg begynder at bløde som ved min SA i febuar så tror jeg at jeg kan slappe lidt mere af og tro rigtigt på det good20luck.gif

00000858.gif

Weee!! Tillykke! Ih det blir da en dejlig julegave (endelig kom den "smiley" i brug - har undret mig over hvad den var til?)

Held og lykke indtil mandag - er sikker på at det kommer til at gå helt fint!

Anmeld

7. maj 2010

businesstigger

Tusind tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.