Kage til rengøringsleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Pige2009

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Pia.

Jeg er dybt imponeret... Dine kager er simplethen så flotte... har aldrig set noget lign....

WAUUUU.....

Anmeld

6. maj 2010

Dot D

Anasmor skriver:

Dianas mor stopper som rengøringsleder i Billund lufthavn, og hun mente at hun skulle overraskes med en kage.

Her er resultatet

Superflot, fed idé med vingen ud over

Anmeld

6. maj 2010

Nemesis

simpelthen for vildt! Du har altså det forkert job! Du burde være kagebager på fuld tid!

Af ren nysgerrighed hvordan blev kagen så transporteret med vingen stikkende ud?

Hvor henter du inspiration til al den pynt henne??

:-) Sisse

Anmeld

6. maj 2010

Anasmor

ladydan1 skriver:

simpelthen for vildt! Du har altså det forkert job! Du burde være kagebager på fuld tid!

Af ren nysgerrighed hvordan blev kagen så transporteret med vingen stikkende ud?

Hvor henter du inspiration til al den pynt henne??

:-) Sisse

griner.. tak tak... Denne her "kom bare til mig"... altså omkring pynt og udseende... Vil jo gerne lave noget andre ikke har "opfundet", men nogle gange er det simpelthen umuligt at opfinde den dybe tallerken en gang til.. så kigger meget på flickr og google billeder, samt cake central for at få inspiration til en bestemt kage ... har kopieret ganske få ting i mine kager, men vil helst selv finde på det hele

Mht vingen. så sad den løs.. dvs jeg havde lavet den og tørret den med motoren opad, og så havde jeg lavet et lille hak i flyet hvor vingen skulle sidde, så når man sætter den på bordet skulle vingen bare stikkes ind i flyet ...

Mht hvor mange kager jeg laver, så har jeg bare været for "flink" på det sidste, og sagt ja til for mange venner som liiiige skulle holde konfirmation eller lignende, og bare SÅ gerne ville have en kage.. men ellers er det en gang i ugen eller mindre..... Har en bryllupskage til Lena her i weekenden (kollega), og det var en sidste øjeblikskage, da deres aftalte kagepige var hoppet fra pga sygdom, og jeg kunne ikke bære at Lena ikke skulle have en kage at skære i kl 23.55 på lørdag ...Ville selv blive ked af det til mit bryllup, så kunne ikke sige nej til hende da hun stod på desperationens rand... Så har JEG da hjulpet lidt til et godt bryllup .. det er en rar tanke...

Anmeld

7. maj 2010

birgitte

bliver overrasket hver gang er bare vild med alle dine ideér det er næsten det bedste og såååå er de jo perfekt udført HVER ENESTE GANG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.