falde i søvn af sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

charlottekri

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at min datter kunne falde søvn af sig selv!!! Lige nu falder hun i søvn ved mig når hun har spist (hun får bryst), men det bliver jo et problem senere hen hvor hun skal til at i dagpleje... hun vil ikke bruge sutten, så man kan ikke engang bruge den til at trøste hende... håber at i har nogle gode råd derude!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Vibeke Degnehave Sandahl

Hvor gammel er hun?
Liv ville heller ik have sutten det første stykke tid. Først fra hun var ca. 2 måneder. Fra da af begyndte hun også at kunne falde i søvn selv. Vi ligger hende på næsten faste tider hver aften og det lykkedes stort set altid :)

Anmeld

10. juni 2008

charlottekri

hun bliver 5 mdr i morgen... og vi har forsøgt alle slags sutter... det var også lige ved at lykkes, det med at falde i søvn, for hun ville ikke sove om dagen de første 2½ måned (hun faldt i søvn ved mig og så lagde jeg hende fra mig, men så vågnede hun 5-10 min efter og sådan kørte det hele dagen så om aftenen var hun et rent helvede at have med at gøre fordi hun var så træt>().
men så begyndte hun lige så stille at falde i søvn under spisning, og så sover hun ca. 1 time ad gangen... (man må jo tage hvad man kan få...) men det vil jeg gerne have ændret nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.